Khamis, 29 Oktober 2009

nasi lemak antarabangsa

hubby khusyuk dan tawadhuk makan sampai tak ingat bini...


Nak di jadikan cerita, ketika g KL baru2 ni kami g la makan kat kedai ni, nasi lemak antarabangsa. Sebenarnya, tak pernah makan kat sini...first time ni. Tapi, ok laaa. Sedap la jugak. Saya makan mee goreng dgn rojak buah. (rasa macam tamak haloba plak nak makan byk). suami saya makan nasi lemak dgn ayam goreng pastu tambah bergedil 1 dan sup tulang rawan...bergedil tu 1 biji rm2.50...tak berbaloi betul...mujur la hubby saya cakap bergedil yg saya buat lg sedap....hehehehe.





2 ulasan:

MrsPelangi ;P berkata...

memang pun...yan wat lagi sedap..jadi watlah selau ye...hehehhehehe

regards, dibah cun

azian berkata...

hah, ni nak suh aku bg kat ko ke kl buat?hehehehe!!!nanti kl buat mee hoon sup boleh la buat begedil...jgn risau, akan ku tapawkan untuk mu...