Isnin, 2 November 2009

Lasagna









Sebenarnya, saya dah lama teringin nak buat lasagna. Cuma tak kesampaian sebab oven takde...microwave tak leh baked. Jadi, tergendala la sekejap impian dan cita2 nak buat lasagna ni. Padahal, bahan2nya dah beli dah masa balik johor hari tu...Nak di jadikan cerita, saya macam mengidam plak . Hehehe!!! Jadi, saya dgn selambanya telah menumpang bakar lasagna di rumah jiran. Jadi, tercapai la hasrat dan hajat saya untuk makan lasagna yang di buat sendiri. 1/4 saya bagi pada jiran, 1/4 lagi bagi pada adibah dan mardhiah, 1/3 dari 1/2 yang tinggal, saya bg pada kak saf dan selebihnya untuk saya dan suami. Diorang kata sedap. Saya tak nak lah kata sedap, nanti org cakap masuk bakul angkat sendiri.Hehehehe!!!Tak sangka, berjaya jugak saya masak.

Ni 1/4 untuk dibah dan mardhiah

Tiada ulasan: