Selasa, 10 Ogos 2010

VEMMA

aku tak tau la nak cakap sama ada aku ni terpengaruh atau apa
tapi yg pasti aku cuba untuk mempercayainya
baru2 ni aku ade join vemma
vemma ni menjual produk2 kesihatan
tapi...
hah ade tapi nya ni....
kita beli produk ni secara online
kemudian kita kene promote n buat iklan untuk org lain beli produk ni
so, kita akan di bayar bonus oleh vemma
bonus di bayar 2 cara...
a) bonus terus ke akaun kita
b) bonus bila dapat byk org yg beli produk bawah kita

semua bonus di bayar dlm USD...
so, aku baru nak try ni
kl dah berjaya aku nak ajak la kawan2 aku ni join sekali
sbb aku join aku percaya kat cikgu aku tu hah
dia baru 7 bulan join vemma dan skrang dah tempah BMW ...
aku tak de la smapai nak pakai BMW kan....
hahahahahahah
eh, ni bukan skim cepat kaya taw...
korang kene berusaha untuk promote n iklankan website korang tu
baru la ade hasilnya...

kalau nak tau lebih lanjut...
klik sini

Tiada ulasan: