Memaparkan catatan dengan label Tagged. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Tagged. Papar semua catatan

Selasa, 5 April 2011

TAG dari kak azian...

adoyaiii...dah lama tak kene tag....heheheheh...sebenanya kan...ni kali ke 2 aku kene tag...hahahhaha...tq kak...bg keje umah nih...addehhhh




a) 5 nama samaran:


1. Ayang...hubby aku la panggil...


2. Ummi...anak2 yg panggil...eh, muaz je yg panggil ummi, muiz lom pandai ckp lagik...hehehe 3. Kak Noi....family jek yg panggil nama nih....aku pun tak tau camne leh jd noi tu hah


4. Yan...kawan2 laaa...


5. Madam....students aku leee...




b) 5 tarikh penting:


1. Bday aku 3 feb 1982


2. Hubby 14 april 1982


3. Nikah 24 Jun 2006 (sbb tu no plat JKB 2466 dan JLB 2466 ye..ade org tanya nih)


4. Bday anak....muaz 11 ogos, muiz 22 ogos...


5. Bday mak, abah, adik2 dan kawan2 terdekat sbb mmg dah catit, dlm fon buat reminder




c) 5 perkara yang saya buat semalam:


1. beli durian


2. isi minyak keta


3. singgah jengka 15 beli tepung dan susu cair


4. ade audit SRR sbb tu balik lewat tunggu auditor abis interview


5. mlm tadi g jamuan perpisahan manager hubby yg akan pindah ke johor...felda semenchu




d) 5 perkara yang buat saya happy:


1. dapat jalan2...tak kisah la g mane2 pun


2. FB...blogging....(laki aku selalu marah sbb senyum sorang2 tgok lappy, huh!!)


3. makan, makan, makan, makan,makan...yg penting sedapppp....


4. memasak...mcm release jek walaupun umah tak kemas lg...hehehheh


5. balik kampung...happy ooooo....




e) 5 sebab jawab soalan:


1. dah kene tagged kan..jawap je laaa...hehehe


2. boleh gak jadi entry kan...


3. dgn jawapan yg diberikan ini, sekurang kurangnya kawan2 tau sy akan happy bila dapat makan!!!!!


4. suka kene tagged tp takde pun org yg nak tagged2 aku...huhuhuhu


5. alah, suka2 je kan bende nih, sekurang kurangnya kita boleh la tagged org len plak...heheheh






f) 5 mangsa untuk di tag:


1. adibah husin


2. kak diana


3. syarifah nadzarah


4. teacher dinas aldi


5. kak reen (azrina)






selamat buat kerja rumah ye kawan2...heheheh

Khamis, 10 Jun 2010

aku TAG kak ummi, kak suejoshua, adibah, kak rikha & hanani

Ni 1st time aku di TAG


Tag Game: Fantastic


menurut kata kak ayu...

aku nii...

blogger johor, yang berkerja di UITM pahang, komitment dengan keluarganya dan para pelajarnya...namun, terlalu fanatic dengan dunia masakkan...ayu bangga dengan ibu muda ini..hari-hari sempat memasak untuk family tersayang


1. Thank and link the person that tagged you


thanks kak ayu for tagging me...

terharunya...


2. Tag 5 bloggers you've recently discovered and think fantastic


kak ummi

sangat kagum dgn kerajinannya yg selalu memasak untuk family walaupun dia seorang yg berkerjaya...harap dapat contohi dia


kak suejoshua

walaupun duduk kat denmark, tapi selalu masak masakan melayu...sgt kagum...


adibah

baru setahun kawen tapi dah ade 2org anak, sepasang lagik...anak kembo...pandai memasak dan menjahit...bestnya, bila la aku nak jadik cam tuh...huhuhu!!!


kak rikha

sanggup pencen awal jadik cikgu sbb minat dgn dunia bakery...skrang ni duk umah jaga makan minum suami sambil buat kek...bestnya!!!


hanani

kawan masa kat mrsm muadzam shah dulu...dr form 1 kenal dia...skrang ni duk berjauhan dgn suaminya...tak pe nan, semoga ko tabah..aku pun dulu duduk berjauhan jugak...


3.Contact that blogs and let them know they've been tagged

baik mak incik...saya bgtau...


4.State 7 things about yourself

apsal la 7 je...700 pun boleh...hahahah

a) seorang peramah (byk cakap, mmg laaa)

b) seorang penyayang (ceeewahh...)

c) tapi cepat marah (kepada yg tak dengar cakap esp: students)

d) skrang mengandung 7bulan anak no 2

e) suka masak (ni terpengaruh dgn blogger2 yg suka masak2)

f) suka bela binatang tapi selalu je mati

g) suka makan nasi goreng + sambal daging kat gerai mak cik timah..tee hee



so, kepada penama2 di atas

sekarang giliran anda pula...

jawap jgn tak jawap...

tee heee