Selasa, 27 Julai 2010

selepas azian sembuh...

alhamdulilah...setelah bertapa begitu lama di rumah...aku dah sihat
tetapi muaz plak demam...
badan dia panas betul
kebetulan family aku dtg nak amik dia bawak balik johor sbb aku ni tgh tggu hari je nak bersalin
so, dgn berat hati aku biarkanlah mak aku bawak dia balik dlm keadaan badan yg panas...
tapi sempat g klinik
the next day abah dia plak demam
tak boleh bangun sama mcm aku gak
mujur hr isnin takde kelas
hantar hubby g klinik, check darah etc
balik umah dia request bubur plak
dia dapat MC 2hr
pastu ptg baru aku g opis....
pagi ni hubby cakap nak makan sup ayam
masa dia nak makan aku tgok dia dah siap pakai baju nak g keje
aku cakap tak yah keje sbb MC ade 1 hr lg
tapi dia degil jugak nak g keje...dia cakap nak aturkan keje pekerje je
lepas makan muntah plak
tu yg tak jadik g keje tu...
org dah bgtau tak yah g keje....
so, aku dah bebel2 suh dia duk umah je
tapi dia cakap mcm makin sakit duduk umah
tee hee
tu la bila sesekali demam....

Tiada ulasan: