Rabu, 1 Februari 2012

WW-Bukan tak sayang Muaz...



poskan mainan utk muaz semasa dia di kampung


9 ulasan:

kakchik@ella berkata...

terharu dgn kasih ibu. sob .. sob ..

Kakzakie berkata...

Itulah siapa suruh selalu pos Muaz ke kampung, dah tu beli mainan pun kena pos juga...

pena rozie berkata...

mesti die suka kan...

akak comot berkata...

rajin dia blk kampung..mesti ummi rindu kan

Daddy Ziyyad berkata...

mesti muaz melompat lompat gembira dapat hadiah ni...:)

Lina berkata...

wahhh dpt mainan muaz ek walaupun kat kg hehe

Ros berkata...

Salam Azian,

Macam tu lah kasih sayang seorang ibu ni kan Azian.....

Mesti syok punya Muaz mak dia dok ingat kat dia walau kat mana pun dia berada....siap dapat hadiah lagi....

munna berkata...

siapkan pos mainan utk muaz....itu tandanya sayang sgt lah kak muaz

eina berkata...

kasih syg ibu x terbataskan!!!!smpai akhir hayat pun kta syg ank kita...