Selasa, 31 Januari 2012

Restoran Chop N Steak

Masa g jemputan kawen kat serdang bulan lepas,
kami singgah makan kat restoren chop & steak
dekat jek dgn UPM
kami dah 3x makan kat sini
hubby kata mcm teringin nak makan lamb chop




muaz????
hehehhe, masa kami pergi dia kat kampung, sorry muaz, nanti ummi belanja jajan
hehehheheh
tgok laa muiz nih\sebenarnya dah belikan fries utk dia
tapi dia telangkupkan pinggannya



dia sgt suka kat pokok tu
boleh tarik2 daunnya
pastu masuk molot
aishhhhh, gerammmmm



hubby melayan lamb chopnya...



yg ni ummi punya laaaa



ni ngupe lamb chopnya

suke dgn suasan kat restoren ni
segan lak nak snap2 gambo sbb org tgh ramai
ekekekekekekek

4 ulasan:

ummiarissa berkata...

ingat saya sorang je segan nak snap2 gambar waktu orang ramai,yan pun gitu ...suami tak tegur ke?kejap2 snap..suami saya rajin juga tegur...hmmm..lama tak makan makanan sebegini....ikut mood juga..

Tanpa Nama berkata...

restoran yg kt bulatan tu ek?...sy pernah mkn kt sni 2x..1st time mkn grill c.chop...sedap gak..2nd time mkn seafood spageti tp x leh telan...x sedap langsung...lbih puas hati klo buat sendri..

Lina berkata...

kdg2 takut nak order lamb chop sbb takut x menepati citarasa (berbau)...ohhh sy pun kdg2 malu jg nak snap2 bila makan kat luar hehe

munna berkata...

lamb chop hubby Yan banyak betul side dish dia ...