Khamis, 17 Januari 2013

Azian Jumpa Azian

Assalam...

Addehhh....capek nak kejar blog ni hahhh...
sebelum basi...last week hari ahad aku g umah kak yan ...Azian Elias.... 
dah 3x jumpa kak yan nih...sebenarnya nak singgah kejap jek...hihihi

tapi.....

chef ju...adik kak yan masak mcm2 utk kiteorang
sedap sgt...rugi korang tak ikut...
kikikiki....

sempat gak rembat sehelai jubah/abaya yg kak yan jual...
sbb sekarang ni dia dah bisnes jual abaya
cantik2
tapi malangnya...
size ku sik ada....haishhhh....bila nak kurus nih...

hihihi

ok...

byk resipi pending nihh

sabo laaa...sabo kan sebahagian daripada IMANNNNNN

wassalam

7 ulasan:

azi berkata...

Salam Yan..
mesti seronok kalau jumpa sahabat bloggerkan...mesti banyak cerita yang dikongsi ...

azi berkata...

Salam Yan..
mesti seronok kalau jumpa sahabat bloggerkan...mesti banyak cerita yang dikongsi ...

munna berkata...

seronoknya jumpa blogger kak yan.... penuh menu makan kat meja tu ...

azieazah berkata...

Pergi rumah dia kompom balik kenyang lah!

Kakzakie berkata...

Chef CiJu kalau masak kakak tengok pun tahu sedap kan Yan..

yan's cottage berkata...

salam kenal....singgah follow sini...

kak yan...tambah lagi satu kawan nama azian he heee.....

saifudin abu izzudin berkata...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/