Selasa, 30 April 2013

Pulangkan Pinggan Jiran...

 
semalam petang sebelum balik kerja, saya dah set dah dlm kepala ni...
 
BELI ROTI
 
muaz dah berapa hr dah minta sandwich tp roti takde...
hihihi
roti perancis ade laa kat dapur tu...
 
so mlm td kami mkn sandwich jek...
pastu tak tau knp TER rajin laa plak buat carbonara
so bagi laa kat jiran sikit dgn pulangkan pinggan dia...
 
huh...jeles....
ahahahahhaha

4 ulasan:

Dr Singa berkata...

begitu mat saleh sekali hari ini!!

Daddy Ziyyad berkata...

siapa yg makan pizza malam tadi haaa? haha

Saya nak berjiran dgn awak la...haha

Kakzakie berkata...

Kakak minggu lepas pun makan pizza tapi tak ada carbonara..

Ati Masrif berkata...

rumah kak ati mesti ada roti sebab
kami makan roti tiap2 pagi :)

tergoda dgn carbonara tu...nak cuba buat ler