Khamis, 29 Oktober 2009

high commission of bangladesh



Baru-baru ini saya telah ikut suami ke kedutaan bangladesh...sebenarnya bukan saya yg nak ikut tapi dia yang ajak....nak tak nak, pg la jugak....dia ke sana sbb pasport pekerja bangla dia tu dah nak tamat tempoh, jadi urusan pekerja bangla ni kene buat di sana, kat kuantan takde. Selama suami saya berkeje,dia tak pernah lg ke sana. Jadi, kami ni pergi dgn map yg saya print dr google....kami g sana mlm....maklumlah, saya dah boleh bawak kereta...jadi pada mulanya saya drive dr umah sampai genting sempah, pastu br la suami yg bawak....kami jumpa kedutaan tu jam 12.30mlm...tu pun tanya pakcik taxi.Then, check in hotel yg dekat2 situ...banyak hotel kat area2 tu,yea lah, dekat dgn KLCC. Esok paginya pergi, masyaALLAH, rupa2nya kat sana takde sistem nombor, main rebut2 jer...bila kaunter di buka kene berebut untuk beratur,mujur la diorang ni tau beratur. Pastu jam 9.40pg dah setle tapi kene datang balik jam 4.30 ptg untuk amik pasport. So, masa yg ader tu telah digunakan untuk meronggeng di masjid india, semua house tapi tak sempat nak g sogo...Kul 4 gerak balik ke kedutaan bangla tu, pastu terus balik jengka...dr KL jam 5ptg sampai umah 6.45ptg...betapa lajunya suami saya bawak kereta...isk,isk,isk....Saya?Masa tu saya tdooooooo, penat berjalan....heheheheheheh!!!


Tiada ulasan: