Jumaat, 14 Mei 2010

Family

Bila sebut pasal family ni...apa yg korang terfikir?

ade org yg ade masalah dgn family , ade yg takde family, ade mcm2 laaa...

aku?aku syg family aku....

aku anak sulung....

adik ke 2....perempuan...yati...umur 27 tahun...

adik ke 3...lelaki....wawan...umur 20 tahun...

masih ade mak, masih ade abah...

suami...sorang je laaa...muhammad b adam...umur sebaya aku...

anak...dah nak masuk 2 dah...

bg aku, family ni tiada galang gantinya...

kl kawan, kita boleh cari dan pilih tapi family????

kl boleh pilih aku nak pilih cik mat gebu jadik abg aku, biar dia je yg masak hari2...

hahahahahahahahaah....

bila kita hilang kawan, kita boleh cari kawan lain tapi kalau ahli dalam family kita hilang....????

mana nak cari ganti oiiii.....

ni gambo masa family aku dtg ke jengka

wawan tiada dalam gambar kerana tgh training TUDM kat Perak...

gamba ni jugak wawan yg mintak untuk poskan kat dia gambo family yg terbaru....

suka tgok muaz dalam gambo ni....heheheheheh...



xoxoxoxox keluarga yg saya sayangi xoxoxoxox


abah, muaz, azian, hubby, mak, yati

Tiada ulasan: