Jumaat, 11 Jun 2010

siapa yg berkata-kata ni?????

"sgt boring...

kenapa aku kene jadik AJK 5S???

kalau tak, minggu ni aku boleh balik johor taw..."

siapa yg berkata kata ni...

alah, perasaan aku je kot...

ni je la sumbangan untuk dapatkan pensijilan 5S....

mungkin org lain tak dapat pengalaman ni...

tak pe laaa....

tapi aku amat terasa bila dtg keje pagi tadi dgn tempat parking yg lengang....

arrrggghhhhhhh...tidakkkkkkkkkkk.....

nampak sgt laaa ramai org dah bercuti....

bila aku nak cuti ni?????

"untuk azian....

semoga tabah dan sabar menghadiri bengkel 5S sehingga hari esok....."

eh, ni sape yg berkata-kata ni....perasaan aku lg ke....

boleh tak kalau tak nak dtg??? tak pun dtg kejap je......????


heheheheheheheheheheheheh


ye laaaa ye laaaa

sy yg menurut perintah......

sy pegi dengar PM Nazri tu bg ceramah....

pasni abislah opis aku kene di 5S kan...umah pun sekali...

Tiada ulasan: