Isnin, 20 Disember 2010

Suami Siapalah Ni???


Hari ahad memang best...

selain dapat berehat dgn family dapat la rilex2 kat umah...

tu pun kalau tak g menjengkit(jalan2) mana2 laaa

aku buat sarapan mee hoon goreng dgn goreng ayam

then lepas breakfast aku tgok tv sambil susukan muiz

hubby???

dia vacuum umah, mop lantai, lap tingkap etc...

dr pagi sampai ke petang duk kemas2 umah...

heheheheheh

sbbnya hari jumaat ni mak aku nak datang

pastu dapur dia suh aku yg setlekan

eleh, sikit je nak kemas....(padahal malas nak kemas aku nih)

ye laaa, bukan apa...

bila mak aku dtg je mesti dia kemas umah aku siap basuhkan lap dapur sekalik



gambo ni gambo aku curi2 amik pakai fon

terima kasih ye B sbb tolong saya...

heheheheh

terima kasih jugak sebab lipatkan kain 3 bakul...

patut la rasa mcm dah lame jek tak lipat kain

hahahahahaha


Tiada ulasan: