Selasa, 4 Januari 2011

Kalau dah sedap hisap tetek...

oppssss...korang jgn laaa nak pingsan baca tajuk entry aku nih yer...sebenarnya anak aku si muiz tu, dah semakin bijak memilih puting...dia dah tak nak isap botol...sbb nak isap susu fresh dr ummi dia jer...tu yg buat aku pening kepala nih...dah la tadi kelas kul 10-12..pastu 12-1...then kul 2-4 plak...mana la sempat aku nak ngejor g tgok dia kat taska tu hah...di sbbkan hr ni 1st day punya kelas...aku boleh la abiskan awal...kl next week????abis arrr....tapi aku ade bawak picagari seperti yg di suruh oleh kak awein...tq kak...so, pengasuh tu kene la bg muiz minum guna picagari...macam ne nak g honeymoon bulan 4 nanti kl dia tak nak botol....waaaaa....waaaaa....muiz 4 bulan = 8kg...






caakkkkk



alolololololoooooo



dah pandai meniarap





suka sgt ketawa





senyummmmm



ketawaaaaaa


abah, ummi dgn abg muaz sagt sayang dgn muiz.....



xoxoxoxoxoxo





6 ulasan:

CikDibah ;P berkata...

uittttttttt

tajuk entry yg sungguh SX..hahhaha
tepaksalah ummi bagi cikdibah tiket tuh tok cik dibah honeymoon..hahahah

hamzah ian berkata...

seronok tgk dia gelak.. hehe

Unknown berkata...

wah..wah..
sangat gebu.....
gebu2.....
suka2

azian berkata...

dib...tiket flight tu boleh ke tukar nama???isk,mcm nak hangkut je budak2 tu sekali pergi...tapi muiz kene buat pasport dulu laa...

azian berkata...

hamzah...kami semua suka sgt tgok dia gelak...hehehe

azian berkata...

kak ayu...
ade lg yg lg gebu kak...
sangat2 gebu...hehehheeh
CIK MAT GEBU...