Jumaat, 26 Ogos 2011

MAAF DARI KAMI SEKELUARGA

dikesempatan ini saya dan kelurga ingin memohon maaf sekiranya kata2 dlm entry ini ade mengguris hati dan perasaan mana2 pihak...saya jugak amat sedih dan ingin mohon sebanyak banyak kemaaafan dr hati saya ini kerana tidak dapat menziarah rumah kawan2 seperti dulu2...insyaALLAH jika ade kesempatan pasti saya singgah dan komen....rindunya zaman2 berblog satu masa dulu..akan cari masa utk jd superwoman...heheehhe

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN

dr kami
MUHAMMAD
AZIAN
MUAZ
&
MUIZ


11 ulasan:

Sharifah Nadzarah berkata...

selamat hari raya maaf zahir & batin jugak dari sy...
semoga ceria selalu

Sharifah Nadzarah berkata...

yan mcmana plan nak dtg? jadik tak??

terpatrisinarabadi berkata...

sELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR BATIN :d

azi berkata...

Azian..
Selamat Hari Raya AIDIL FITRI...buat yan sekeluarga...

Unknown berkata...

yan..............

untuk kamu jua ya..
salam lebaran

Aku Anak Pahang berkata...

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩ஜ۩ஜ۩▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR BATIN
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩ஜ۩ஜ۩▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Salam lebaran drp akuanakpahang.

KuNanGKuNanG berkata...

slmt ari ry maaf zahir batin...

azieazah berkata...

Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin jua buat AZIAN sekeluarga. Semoga Lebaran kali ini lebih menceria dan menggembirakan...

MamaFaMi berkata...

Selamat Hari Raya buat Yan sekeluarga juga...

Wanieyra berkata...

Selamat Hari Raya buat Azian sekeluarga...

munna berkata...

kak munna sekeluarga pun nak minta maaf zahir batin dari yan sekeluarga