Khamis, 22 Ogos 2013

Bukan Rumah Terbuka

As salam...
Ade yang berpuasa?
Alhamdulilahhhh
Semalam sgt busy...
sebab ajak kawan2 datang rumah
bukan laa rumah terbuka
tapi pada saya lebih kepada mengeratkan lagi silaturahim antara sahabat2
tapi nak berbual panjang mmg tak sempat
kejap2 ke dapur
top up makanan
basuh pinggan
tak gune polisterine sbb rasa mcm tak best jekkk plakk kan tak mkn pakai pinggan
lepas tuhh, jenuhhh membasuhhhh
 

 Menu semalam...
laksa
lontong
makaroni bakar
fettucine carbonara
muffin
puding mangga
coklat kek
coklat kek snow berkeju
sandwich

hahhh...tu je yg acik mampu
kelas habis jam 1 petang terus balik umahh

 Ni plakkk hari jumaat lepas...
geng2 fakulti saya yg datang
bagitau last minit
tak plan pun
so, masak laa simple2 aje
labu masak lemak dgn kacang panjang
ikan selar sweet sour
ayam masak kicap
ulam2 dan sambal belacan
ikan masin gelama goreng
muffin

  

ni laaa penyeri rumah
cuba cari bende tersembunyi....


hihihi

Penat semalam masih tak hilang 
tapi esok students plakkks nak datang...
takpe laa...
layankan aje laaa......


 

7 ulasan:

JunAina berkata...

Banyaknya menu, sibuk2 letih2 sempat lagi memasak ye Yan.

LM berkata...

Byknya menu. Tabik ngan yan

anyss berkata...

Assalamualaikum,
Teringin jadi jiran yan...selalu leh makan sedap2 hu hu hu

Yunus Badawi berkata...

Wah banyak makanan tu ....

Kami pun tak suka pakai pinggan polisterin. Dah alang2 jemput org tu biarlah mereka rasa dihargai guna pinggan elok ..... hehehe

azi berkata...

Yan...
sedap-sedapnye yan masak...semuanya buat akak teringinnn....

akakpun kalau ada makan-makan, suka guna pinggan lagi, biarlah penat membasuhkan...baru tetamu rasa dihargaikan...

p/s benda tersembunyi kat bunga tu...batu karang, betul tak?..he..he.. kalau betul akak nak hadiah....ha..ha..

azian berkata...

kakak jun...
saya mmg suke masak2 kakk...akak dtg laa jengka....hihi

kak LM
akak jugak mampu ape,,,hihi

anyss...
wassalam....meh lee kiter berjiran...hihi

azian berkata...

YB...
kl tak ramai mmg boleh laa pakai pinggan...kl ramai tu yg tak tahannnnn

kak azi...
sy pun terigin nak rase air tangan akak...kikiki...beul2...batu karang....nak hadiah ek?????hihihi