Isnin, 17 Disember 2012

Tensen




 Selamat pagi...
sarapan apa hari ni?
kite bangun punya laa awal tp buat burger aje...hihihi
pagi ni hubby kite ade meeting kat jengka 23...mlm td da bgtau dia nk buat burger sbb 
hr tu buat burger bakar dia ckp sedap...so,nk laaa buat lagikk
kul5lebih da bgun defrostkan daging burger
siap buat air semua pastu tdo balik (boleh ek sambung tdo...kuikuikui)
hubby kite bangun terus kite ckp kite da buat burger...
lps solat dan susukan mujib kite g dapur salam tangan dia(padahal lakik aku tgh mkn tuhhh) dia kata...ehhh...awalnya nk salam...sy tgh mkn ni...(.kwang2...).kite ckp nk tdo balik...kay bhaiii....hahaha....



eh...tajuk tensen tp citer pasal sarapannnn grrrrr
sebenarnya mujib hr ni tak nk isap botol
bengang giller
rasa mcm nk cubit2 dia pun ade
geram betul!!!!
ni masukkan dia dlm buai pastu terus tdo
kang dia bgun bg lg botol
naseb ko laa dik
huhuhu

dalam pada masa yg sama rindu plak kat mumu ni...
diorang kat kampung lg
hr jumaat ni baru dpt jumpa...
ni masa diorang mkn lila wadi
kak ummi kuantan yg suggestkan mkn kat sini
nnt kita share ek

ok laa...nnt2 sambung balik...
lg satu tensen sbb takde air nihh...
hr ni tak masak
sbb lakik kite kata dia balik lambat
yahoooooo....

6 ulasan:

Daddy Ziyyad berkata...

Urban betul ayah si Mujib ni, breakfast macam mat saleh...hahahaha

Mujib tak mau isap botol la mommy..Mujib nak breastfeeding direct! ekekekeekkee

Kakzakie berkata...

Muiz dan Muaz di kampung mestilah rindu. Adikpun tahu rindu abang sebab tu dia mogok tak mahu hisap botol..

Yan... dah montel macam tu sekali Mujib. Bila nak jumpa mama zakie nie?

Dinas Aldi berkata...

Mujib comei! Meh sini nak cium sket pipi tuh!

Ummi Syafiq berkata...

Mamat kemain bekpes beger.mujur bdn selim.adoii klu daku bdb cam mamat nk jugak beger bakor hari2

Mujib bambamnye

azi berkata...

Azian..
memang mengancam burger tu akak tengok...sedap kalau makan masa perut tengah lapar pagipagi ni..

p/s seronok akak tengok 3 hero yan...

Wak Gelas™ berkata...

wak tengok pon sedap burger tuu.. ehHHee