Selasa, 6 Julai 2010

nama baby pilihan

selepas scan 3x...aku disahkan bakal dapat baby boy...
baby sihat tapi aku tak boleh aktif sgt sbb doc cakap ade potensi untuk bersalin awal
kl ikutkan due 31 OGOS ok...
tapi muaz dulu tercepat 3 minggu...
so skrang ni aku dah masuk 32minggu kl ikut buku merah
tapi pg klinik pakar , doc cakap aku nak masuk 29minggu
mmmmm....pelik gak ek...
pastu berat badan aku tak naik sgt...
(padahal dah 83kg!!!!ooo tidak.....)
ye laaa, dulu masa muaz, mula2 mengandung berat aku dlm 56kg...
cukup bulan 79kg...
kali ni, start mengandung 79kg, skrang ni baru 83kg....

so, tentang nama baby nanti...aku nak letak nama M jugak laaa
kl muaz...Muhammad Muaz Harith, so adiknya pun nak letak
Muhammad ______ Harith...
apa nama yg sesuai untuk 2 suku kata ye????

aku pilih Mukriz dan Muqri

tapi hubby tak nak...

dia cakap.....

MAWI

ooooo tidakkkkkkk

tapi Messi mcm ne???hahahahahahah

dah hilang akai apa!!!
nak belek kitab lg ni

Tiada ulasan: