Rabu, 16 Mac 2011

Minta Pendapat

ok..ini adelah sticky post...melekat buat semntara waktu...entry baru sila tgok la yg di bawah ye...(ayat2 klise kl nak buat sticky post..heheheh)



just nak minta pendapat dr kawan2 semua...sy ingat nak buat GA tapi ianya biasa2 je...bukannya kuiz atau kene buat apa2 pun...nnt sy fikirkan...sy nak sesuatu yg mudah...tapi special untuk follower saya laaa...tanda terima kasih saya pada kalian sbb sudi berkunjung ke sini...saya ingat nak bg hadiah seperti brg2 di bawah tapi mungkin ade kawan2 yg lain sudi bg idea...kl sy join sesuatu GA, mestilah sy nak hadiah yg best2...betul tak?jadik, ini adelah hadiah yg saya suka kl saya masuk GA (ya allah...demand ea ko)



aku mmg suka FM tapi aku tak nak bg FM



aku suka kl dapat ni...korang???



bekas garam ni pun suka jugak...comel je...yg ni aku mmg nak bg kat org taw



konon2 tema dapur buah stoberi kan...yg ni pun i likeeee



aku mmg suka bunga



bekas garam lagik...ni pun nak bg kat org nih...


tapikan kl aku bg hadiah2 yg mcm kat atas ni, korang suka tak???tapi mcmne dgn Dr Daddy Ziyyad, dia suka jugak ke???kl bg brg2 dapur nnt Cik Sue tu belom kawen lagi, suka ke dia ek?hehehhehe...tolong bg komen kawan2...terima kasih....sy sgt hargai...


tapi jgn la plak korang suh aku bg keta, umah bagai agak2 ar...hehehhehe

10 ulasan:

DIaNa berkata...

saya suke sumer.. hahaha

Dr K berkata...

hahaha..saya tak kisah..orang memberi kita merasa...ekekeke..

saya baru join dunia blogging ni bulan Nov lepas tau...terperanjat saya tengok betapa aktifnya dunia bloggers kan..buat contest...bagi hadiah semua...

pada saya, ni yg biasa org bagi gift, ikut pengalaman saya BW:
-FM
-keychain
-tudung
-cookies (ya...saya dapat cookies Famous Amos dari blogger Kaseh)
-voucher (yaaaa...saya pun dapat voucher Starbuck ..pun dari Kaseh..ehhehe)
-beg kecil

munna berkata...

semuanya kak munna suka hadiah tu...

amboi2 nak buat GA ye... kak munna suka ... mesti join nanti...

alah... tak kisah azian nak bagi apa2 pun sebagai hadiah... ada je yg sudi join nanti... sedangkan bagi top up pun ramai yg join .. lagilah nak bagi brg macam kat atas lagi suka diaorg nak join...

Sharifah Nadzarah berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Sharifah Nadzarah berkata...

assalam azian...

wah nak buat GA ye..suke3..
pasal hadiah sy rasa sume org suke..x kisah nak bagi pe pun..yg penting ikhlas..lagipun kan kite buat tuk suke2...nak mengeratkan silaturrahim...ramai join ramailah kenalan azian tul x?...sy stuju sgt dgn brg kat atas tu...hihihi..x sabar2 nak join ni..

Lydia Miza berkata...

suker semua....cepat buat!akak nak join

Unknown berkata...

azian.....
wah daku terharu sekiranya kamu buat GA..
nanti kak ayu war-warkan dalam blog kak ayu..
terus kata nak syer pendapat..
hadiah yang senang dipos..sebab kadangakala tak sangka yang menang tu duduk jauh2..

so.....just simple...tak mudah pecah...

kak pastikan kak join GA kamu

Sue Saari berkata...

cik sue tak kisah la kak...terima kasih bnyk2...=D

Nora berkata...

apa2 pun ok jek azian... sukeeee jeekkk :)

CikDibah ;P berkata...

sume2 pun cantek yan...heheheh..tapi kalo pos kena molek2 sikit kot..tapi kalo nak bagi saye, tak yah pos..saya dtg opis awk sekarang juge..heheh...



tapi...teko tu memang sgt cumilsss