Khamis, 31 Mac 2011

Muffin untuk mereka....





dalam fb aku ade satu album, namanya masak2...jadi, students aku ni selalu suh aku wat kan diorang kek la itulah, inilah....so, sempena test 2 hari tu aku ade cakap, sape yg lulus aku nak bg muffin...tapi sebenarnya aku bg kat semua...dua kelas...aku memuffin dr kul 4 pagi...kul 8 lebih baru g keje...so, layan la yek...




aku pun tak kira berapa bijik aku dapat ni tapi yg pasti ade lebih 4 bijik...kelas A 28 org, kelas B 24 org...sgt happy bila tgok budak2 nih makan muffin....





p/s hubby aku lom baca lagi ke blog nih?addehhh!!!

7 ulasan:

a.z.r.i.n.a.03.07 berkata...

Lama betul tak buat muffin. Anak-anak pun dah tanya..

azian berkata...

azrina...
dulu masa tak tau buat muffin nih, mmg susah nak buat, bila dah tau, rasa nak buat selalu...hhehhehe...terima kasih dtg ke rumah sy nih...

Lydia Miza berkata...

sedapnyer yan..mana resipe nyer ni????mamat tak baca ke wat2 tak tau ni..bila nak apply cuti ?haiya mamat....sis lah yg debar2

azian berkata...

kak...resipinya nnt sy bg, sy ade kelas tadi...nak cepat...tu lah, mlm tadi yan ade kelas, tak tau la kl dia dah godeh blog ni ke belum...huhuhu...

Dr K berkata...

bestnya kalau saya dapat lecture macam awak....ekekeke...

tak pernah umur lecturer saya nak buatkan kek/muffin..

azian berkata...

doc...
hehehe..dapat jadik kawan dgn doc pun sy dah happy dah...

Unknown berkata...

bashita....
sdpnye madam...
ble umah 46 nk dpt ni madam???
hehe