Selasa, 8 Oktober 2013

Taman Rama-Rama & Taman Buaya





Assalammualaikum
Ketika mengikut hubby menghadiri kursus di Melaka, aku mengambil kesempatan bawak anak jalan2 setelah beberapa hari terkurung di bilik (cehhh...terkurung laa sgttt)

disebabkan dah pernah masuk zoo, so hubby aku tak nak pergi lg walaupun Muaz dok sibuk sgt nak g...tapi abah diorang bawak g Taman Rama -Rama dan Taman Buaya
(padahal dah pernah masuk jugak dolu2...kikiki)

Seronok sgt budak2 nihh...Muaz lupe sekejap yg dia sebenarnya nak g zoo...wakakakakka
seronok sbb dapat tgok banyak rama-rama dan budak2 ni diberi peluang untuk melepaskan rama-rama yg baru di ambil di makmal....
Kemudian ke Taman Buaya
muaz..."kenapa banyak sgt buaya nihhhhh"
dah nama pun taman buaya nak oiii
tapi hampehhh
persembahan haiwan(buaya) hanya pada hari ahad dan sabtu
kami datang JUMAAT
huhuhu
 
Muaz tanya...ini buaya betul ke?macam mana buaya besar macam ni boleh ada kat sini...macam mana dia masuk dalam bangunan nih?????
hadoyaiiiiii

sila abaikan aksi budak nihhh...tak tau knp kat taman buaya ade bende nihh...

ok...sekian sahaja...lain kali kite tulis lagi...

4 ulasan:

atuk berkata...

Assalamualaikum Azian

itu tanda mereka anak yg bijak
amen

Acik Erna berkata...

Salam yan acik dulu kalau masuk taman buaya terjerit2 je..takut sangat anak2 pi deka.padahal berpagar tu he het

Daddy Ziyyad berkata...

Betul laaaa....Hari Jumaat, buaya buaya mana boleh buat show...depa pun gi semayang Jumaat! hahahahahaha

shaeidatul norakma ahmad berkata...

salam yan jemputlah singgah......