Jumaat, 17 Disember 2010

Memorable Anniversary Contest By Lelord

Azian dgn gembiranya nak join jugak contest nih...


Sebenarnya kami dulu 1 kelas masa belajar buat diploma sama kat jengka ni hah...tak sangka plak bila couple masa sem 4 tu hubby sebenarnya mmg serius...dia kata kl couple setakat nak suka2 je baik tak yah...so, pasal perkenalan itew episod akan dtg la eak...ni nak cerita anniversary kan...tee heee..


kami dah berkahwin 4 tahun gak..semua anniversary mmg la tak dapat di lupakan...tapi, yg 1st paling di ingati...masa ni aku tgh belajar lagik..dan sarat mengandung.hubby cakap paling jauh pun boleh pegi PD atau melaka.


jadik masa tarikh 24/ 6/2007 tu hubby telah bawak aku bercuti ke PD dan Melaka

1mlm kat PD, 1 mlm lagik tdo kat melaka.aku tak belikan apa2 pun untuk hubby

aku pun tak harap apa2 dari dia sbb hadiah paling bermakna adalah dapat luangkan masa bersama sama.

maklomlah, aku kat upm, dia kat kulai...jumpa pun seminggu atau 2 minggu 1 x..
ketika sedang bersarapan kat hotel, hubby ade tanya nak hadiah apa..

aku cakap tak nak apa2...dapat bersama dgn dia pun dah sgt happy...xoxo!!!

pastu dia keluarkan sebungkus kotak kecik yg cute...

aku pun cakap la...ni mesti brooch nih ..

aku pun bukak la pembalut hadiah tu

kotaknya sgt cantik...sebenarnya tak yah balut pun tak pe...



jeng...jeng...jeng....


rupa2nya.....loket bentuk hati pastu ade batu2 n ukir2 tu...sgt cantik...


i'm speechless

TAPI....loket itew telah tiada sbb aku kene ragut masa mula lapor diri kat jengka ni hah
masa tu lepas g x-ray, kan kene bukak rantai...aku pun masukkan dlm handbeg...nak balik ke uitm semula, ade org yg follow aku dr belakang dan ragut aku sehingga aku jatuh dr skuter (masa tu tak pandai bawak keta lagik)


aku sgt terkilan laaa sbb barang yg berharga pernah aku dapat dah hilang...

nak dapat ganti dah la susah...huhuhu!!!

so, kepada peragut tu, jumpa ko kat akhirat (dey, ni entri apa nih)

so, saya akhiri dgn gambo2 ketika g PD dan melaka semasa

mengandungkan muaz...

skrang muaz dah 3 tahun 4 bulan...

dan dah ade adik lagik...

masa kat melaka kan, kesian org yg bawak beca tu sbb kene bawak untuk 3 org...heheheh

kami mmg selalu pg bercuti bila meraikan hari2 istimewa

2nd anniversari ~ Bali

3rd anniversary ~ Sabah

4th anniversary ~ Singapore

yg ke 5...tiket dah beli!!!(tapi tak bgtau hubby lagik)

ni untuk hadiah bday sekalik...jimat!!!heheheheh





kat PD...owhh...kenapa sy nampak kecik je dlm gambo nih...tee hee



Melaka...



Sekian...harap sy di undi sebagai pemenang....ceeewaaah.....





3 ulasan:

Lelord berkata...

alololo ciannya...kijam tul sang peragut.

tq join & good luck yek

Unknown berkata...

wah.....join contest kak lelord eik//

okey....good luck, ayu nak buat gaklah...hehehe

azian berkata...

kak lelord,
huhu..kenangan tuh...

kak ayu,
jom join ramai2...