Isnin, 20 Disember 2010

New Horizon Garden Restaurant



Masa kami tdo kat swiss garden kuantan hari tu, kami g tempat makan ni...kawan aku kata makanannya sedap...so, kami pun g la cari kedai makan ni atas bantuan seorang kawan aku yg mmg duk kat kuantan...
bila dah sampai je, hubby aku terus cakap...


"yang, saya ade cash 200 je ni...cukup tak nak makan kat sini?"


aku cakap, takkan la tak cukup makan 3 org je pun...
di sebabkan tempat makannya tu nampak macam mahal...

masa nak duduk , pelayan tu tanya ade buat tempahan tak.kami cakap lah takde...mujur ade 1 meja lagi...kl tak, kene lah tunggu kat luar...memang selesa makan kat sini...

hubby cakap lain kali boleh makan lagi

harga?????

kami makan:

nasi putih 3 org

ikan siakap masak 3 rasa
ayam goreng mangga

udang goreng nestum

tom yam campur

mango-iced blended

teh tarik

teh o ais

pencuci mulut (sagu & honeydew+santan & gula melaka)

buah

RM 70


OK kan???




abah la yg kene layan muaz....ummi tgh susukan adik...


ni sesi kene marah sbb nak naik atas meja...hahahahah...

1 ulasan:

IbuAmirAmirah ;P berkata...

dapat gak cari yek..best kan makan kat siniiiiiiiiiiiiiiiiiii