Selasa, 17 September 2013

Malay Steamboat & BBQ- Terjumpa Blogger Zakie

 As salam...
Da sarapan ke belum???
Saya makan kat rumah tadi dengan suami dan Muaz
makan nasi jekk...
ok...cuti 1Malaysia baru2 ni, kami balik Johor...
lagi pun 15hb tu ade aqiqah Qase
malam tu makcik aku ajak makan kat sini...
best makan kat sini...dewasa rm17
kanak rm10
bawah 6tahun free
banyak pilihan
 Ni pakcik aku...
cube tgok apa yg dah diambil...
aku dokong Mujib sbb dia tgh tdo
ni adik aku, adik ipar dgn hubby yg amik...
1st round....ahahahah

 Ni dari kamera Yati, adik aku....Muiz makan eskerim penuh perasaannnn...hihihi

kami...
ni adik ipar aku yg amik...

Di saat kekenyangan, aku jalan2 sekitar kedai tuh...saje jekk...
da lenguh duduk...kikiki
then perasan mcm ade org akak nih
macam kenal jekkk
aku perati lagikkk
tgok dia duduk kat meja mana
then bila nampak adik n anak2 dia yg lain, dan suami beliau, baru laaa berani nak tegur
dia ialah KAK ZAKIE...
terkejutttttt jumpa kak zakie....
seronok jumpa akak kak...
tp tak dapat nak borak lama sbb kami pun dah nak balik masa tu

tq kak, bagi budak2 duit raya lagikk...hadohhhh...susah2 jekkk...



9 ulasan:

Rai Ourkizuna berkata...

bestnya dapat jumpa kakzakie.. berapa kali balik johor tak jumpa2 pun kakzakie.. huhu..sobs..

eh murah kan makan situ.. ok la..

Asyifa Mustaffa berkata...

kat mana kedainya ni..? ingt nnti nak trun johor juga..ke rumah adik...mana tau..bole le jln2 cari mkn kat sana nnti...

sy pun teringin juga nak jmpa k.zakie nie...:)

Acik Erna berkata...

assalam Yan..seronok la kakzakie dapat jumpa mu mu mu.

JunAina berkata...

Rezeki tu Yan...rezeki nak berjumpa org lain siap berjanji tapi tak dapat berjumpa sepat belum rezeki.

munna berkata...

seronoknya dpt jumpa member logger lagi2 kak zakie .... kita pun dah lama tak jumpa kan Yan....

azieazah berkata...

Wahhh blogger jumpa blogger. Saya tak pernah jumpa dan tak pernah ada peluang lihat wajah Kak Zakie tu. Kalu jumpa di tengah jalan di Johor, tak tegur pun tak ler terasa bersalah, ye dak? hehehe

Kakzakie berkata...

Nak jumpa 3Mu raya lepas tak terlaksana, tup-tup jumpa tak disengajakan. Tiap kali jumpa mesti hero comel tu lena. Hari itu ke rumah kakak pun lena juga.. geram kakak.

azi berkata...

Yan..
meriahnya pilihan makanan yang diambik...kalau akak pun mesti kenyang sangat...

p/s Teringin betul akak nak lihat wajah Kak Zakie ni..bilalah agaknya boleh bersua muka ye..:)

trah zain berkata...

kecik dunia ni,,haha
steamboat..dh lama xg lepak sana, murah la kalo rm7 kan?huhu