Selasa, 3 Disember 2013

Belajar Buat Kuih Talam

 Hari Ahad lepas saya nekad
ceewahhhh...nekad tuhhh...sy tgok kat FB Kak Zah Dapur Talam hari Jumaat, ade kosong lagi kelas Talam dia...so saya terus bgtau hubby,..memula dia cakap dia banyak keje...tp..ye laa...dah bini dia dok talam talam talam je kan....kikiki...last2 kami pg jugak KL hr sabtu tdo kat rumah abg ipar di Kota Kemuning. Alhamdulilah...seronok pg kelas kak zah ni taw...byk ilmu sy dapat...
 ni kak zah yg ajar kami
 antara talam yg dah siap..tinggal nak potong n ngap aje nihh....sedap weyyy
 ni dgn kawan baru....best laa diorang ni semua...
 lagi aksi yg tak berapa nak pro dgn cikgu dia....kikiki

keseluruhannya mmg best kelas nih....
kelas jam 9.30pagi hingga 5petang dgn bayaran rm220
kalau nak tau pasal kelas ni boleh tgok FB Kak Zah Dapur Talam
atau tel 0133055059

5 ulasan:

Lydia Miza berkata...

Wah menimba ilmu .. Best! Suka sgt talam. Jauhnya yan blajar. Tabik!

Rai Ourkizuna berkata...

saya hantu talam.. sukaa sangat kuih talam..bestnyaaa..

Ain Noraini berkata...

kakain suka talam ubi...
bagus ye belajar buat kuih talam ni...bila teringin bole buat sendirikann yan..

Uni Aqilah berkata...

Rajinnya belajar. tahniah sebab terus menimba ilmu.

JunAina berkata...

Akak ni bertanggunh2 nak gi kelas talam, mesti best dapat tambah ilmu kan...