Selasa, 1 Februari 2011

Marble Chocolate Cheese Cake Lagiiiii!!!!

Semalam ketika aku sedang berangan-angan di depan PC opis aku nih...tiba2 dapat msg ...ooo...rupanya MAISARAH...one of my friend kat uitm ni nak mengorder kek...terkezuuttt hakak!!!rupa2nya beliau telah membaca catatan blog saya...terima kasih la mai...tak tahan tgok gambo kek tuh...tu yg dia nak order jugak...mujur ade lagik 1 cream cheese kat umah...aku buat pagi tadi...bangun tak la awal sgt sbb malam tadi kan, muiz tak tido ok...kul 11.45 baru tdo pastu kul 2 pagi lak bangun balik kul 5 baru tdooooo adoyaiiiii....aku nak mnegekek pun jadik jem!!!mujur ade org yg aku boleh harapkan...MY HUBBY LOR....


Pagi tadi jugak ketika aku sibuk nak mnegekek, muaz plak mintak mee goreng...padahal semalam aku dah masakkan mee goreng hari ni nak mee goreng lagik siap request mee goreng hitam2 (maksudnya letak kicap lebih) dan juga letak udang!!!!!amboooiii....layan kan je lerrr....banyak gak dia makan...then bila dah abis makan dia cakap, ummi, abah punya takde ke? ooo, ko dah abis makan baru ingat abah ko eaa...disebabkan ade udang....kami makan mee goreng tu kasi bersih...bukti pun takde...heheheh....aku masak sup ayam jer pagi tadi...nak cepat...layan la gombo...resipi mcm biasa...amik dr kak ummi kuantan tu hah...thanks ye kak...



semoga mai makan kek ni dgn hati yang senang dan buatkan saya pun rasa senang hati...kl sedap leh order lagik...tq...

Tiada ulasan: