Rabu, 23 Februari 2011

Saya dapat MC

semalam sy ke temerloh membeli brg2 untuk buat kenduri di rumah saya...kemudian ke TF mentakab....kemudian dalam jam 10 lebih gitu baru makan malam...kaki dah penat...mata dah ngantuk...nak makan pun tak berselera...(eleh, tapi habis jugak nasi goreng cendawan + telur dadar + lagik som tam tuh...)perut rasa tak sedap mungkin lewat makan. pagi tadi saya mcm tak tahan...rasa sakit kat ulu hati...selepas hantar muiz dan punch card, saya terus ke klinik ghazali...dapat no 3...dtg jam 8.30 pagi tapi jumpa doctor jam 9.45 pagi (ok la pagi dr 9.45 mlm kan)....sy sgt terkejut bila doctor berkata sy nak kene sakit jantung!!!!!tapi di sbbkan sy tiada sejarah keluarga yg sakit jantung, dan masih muda,(muda lg ke aku ni???) doctor berkata kemungkinan besar saya nak kene gastrik....tapi sy selalu makan ...tak penah miss...(ni mmg boleh dipercayai)....doctor berkata kemungkinan pengambilan makanan seperti ubi mendatangkan angin dalam badan...(tapi sy tak makan ubi...susah nak jumpa ubi oiii) lalu doctor berkata lagi...nak MC? saya pun setuju ajer sbb boleh balik rumah bukan berehat tapi nak settlekan rumah aku yg mcm #%@&** (ni maksudnya bersepah tahap dewa, dah di suruh kemas cepat2 sbb ade org nak dtg rumah...)ooooo....alangkah baiknya jika suami saya yg buat kerje2 ini....(hr ini beliau ke KL menguruskan pasport pekerja asing )


p/s sy dgn ini menjemput rakan2 yg tinggal berdekatan dgn kejiranan saya dtg untuk menghandirkan diri ke majlis bacaan yasin di rumah saya hr khamis jam 3 petang g wanita, lepas isyak bg kaum lelaki

dan mesti jugak students aku suke sgt la tuh sbb takde kelas hr ini dan besok...

siap la korang pas ni...i'm going to returning back your 1st test...(wahhh...seolah olah ayat kecaman gituh...heheheheh)

8 ulasan:

munna berkata...

Jauh juga ye cari barang sampai ke TF Mentakab...tapi brg basah kat situ mmg murah dan lengkap... semoga majlis bacaan yassin berjalan lancar ye azian...

de'trim berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
de'trim berkata...

madam...memang la klu lambat sgt makan dr kebiasaan..boleh jd gastrik...hehehe
*berdasarkan pengalaman..hehehe

Unknown berkata...

azian..
jaga kesihatan..bukan yang jenis pemakan boleh sakit gastrik..yang makan tak teratur pada waktunya pun boleh kena tau..

ingat yer....makan ikut waktu...kak doakan awak sembuh seperti sediakala

PS: moga2 ramai yang attent majlis kenduri doa selamat di rumah kamu..amin

azian berkata...

kak munna...
jauh tapi rasa dekat sbb lalu highway...ehhehe...

azian berkata...

de'trim...
sy mana tau lambat makan leh jadik gastrix, ingatkan kl selalu skip makan je leh gastrix...heheheh

azian berkata...

kak ayuku sayang...
baik lah mak incik...

azieazah berkata...

Salam AZIAN.
moga segala yang sakit akan kembali semboh...

Lama sungguh kak Azie tidak menjengah di sini.