Isnin, 7 Februari 2011

My Birthday!!!

oooo...entry terlajak...maklomlah...kat umah takde internet kan...tu laa...duduk lg kat kawasan pendalaman...(pendalaman la sgt...)ok, sempena birthday aku pada 3 february yg lepas...bangun je pagi hubby ckp tak yah buat sarapan...dia nak beli kat luar...yelah...cuti hari raya...raya cina....heheheh...kl raya aidilfitri mesti sarapan dgn ketupat ek...patut la rasa mcm malas je nak bangun pagi...muiz masa tu dok golek2 kat katil dgn aku...muaz bangun paling awal sebab sibuk nak main air....



abah sedang memerhatikan si anak main air....





alolololo...



tghr pun tak masak sbb hubby ajak makan ikan patin masak tempoyak kat temerloh...then abg ipar bg msg kata nak dtg umah aku...ingat nak masak nasi ayam...(menu paling mudah dan cepat)tapi diorang dtg lewat benooo...kul 7 baru sampai umah...masa kat temerloh hubby ckp nak beli kek...aku ckp tak yah laaa sbb aku pun boleh buat kek kan...tapi dah dia nak beli....apa lagik...heheheheh....




chocolate chip walnut dr resipi rahsia...


then, malam aku ckp kat dia, buat je steamboat...senang!!!so, beginilah aku habiskan masa sempena raya cina...dan celebrate birthday aku....hadiah?????oooooo.....mau pitam jap!!!!hahahahha!!!thanks pada yg wish aku...rasanya this year paling byk dapat wish...kl dapat hadiah paling byk laaagi best kot....beratus inbox aku...jenuh wey membaca!!!kebanyakkannya wish kat FB...zaman dah canggih kan...apa2 pun terima kasih...terima kasih...terima kasih...



sup dan tom yam



pilih la mana yg anda suka...heheheh!!!





p/s cik mat gebu tak buat pun kek untuk aku...huhuhu!!!

gambo di atas sekali ialah azian pada usia 29tahun...hehehehe

2 ulasan:

awein berkata...

hepi b'day yan...moga hidup dilimpahi bahagia berpanjangan

azian berkata...

tq kak awein...
semakin tua semakin happy...
hahahahahah!!!!