Rabu, 12 Mei 2010

KAMDAR


Hubby pilih2 langsir...


bila sebut pasal kamdar, teringat kat adibah...heheheh...org yg suka g kamdar...
kat temerloh ni ade bukak satu cawangan kamdar...
aku ni konon2nya nak la g beli kain langsir untuk umah mak aku tu hah...
tak lama lagi kan yati nak kawen...jadiknya kene la ade langsir baru...
masa kami g temerloh hr ahad yg lepas, ade byk pilihan la jugak dan murah sbb ade sale..
malangnya langsir umah mak aku lebih 30m, yg aku suka tu tak cukup 30m...
jadiknya tak beli...
tapi kan, semalam hubby g buat fomema kat kuantan...azian pun apa lagi...ngikut la sama pada waktu bekerje..heheheh..curi tulang!!!
so, lepas hubby setlekan keje2 dia kat fomema tu, kami g kamdar kuantan...
masya ALLAH...bapok beso kamdar ni...
puas hati pg patutlah dibah suka g sini...heheheheh
dah jadik rambang mata dah aku ni...
warna tema yati nanti adalah ungu, jadik aku pun cari la warna ungu...
alhamdulilah...berjaya beli dgn duit hubby...hahahahahah!!!
pastu aku ade berkenan dgn satu langsir ni...harganya tak pasti tapi ade tulis best value kat bahagian tanda harga...aku cari punya cari, dan cari lagi tanda harganya...dan aku pun jumpa....rm10,1meter...kain tebal...aku pun terus la tunjuk kat hubby...aku lom ckp apa2 lagi dia terus ckp, cantiknya...
so, aku pun meng'paw' dia untuk ganti langsir umah kami...padahal dia penah buat statement langsir umah kami tu 5tahun 1x br boleh tukar...hahahahahha!!!
dia yg pilih kaler hijoo...katanya, jiwa planters mestilah warna hijau...yok yok ar je laki aku ni laaa...
dah setle sume...hubby aku tanya lagi ni...(sambil bawak plastik langsir yg dia sendirik tak larat nak bawak..) yang, nak g mane lagi???
aku pun ckp g ECM...(east coast mall)...sudahnya...ke situ la kami tuju...akan diceritakan di lain entri apa yg kami buat di sana...hehehehe..

2 ulasan:

MrsPelangi ;P berkata...

Huahuahuahua...sudah kukatakan KAMDAR is the best...hahhahaha....

bila fadli gitau kamdar dah bukak kat temeloh...sampai je dr kampung..terus pusing kamdar dulu..ahhahahah...

azian berkata...

adibah...
kini baru ku tahu kenapa adibah suka kamdar...
hehehheeh