Isnin, 12 Disember 2011

Mardhiah datang.....



u olls ingat tak kat mardhiah???
alah...yg kawen hr tu...kan masa kami g tganu hari tu...
heheheh
dia dtg umah sbb nak amik rambutan...
sy tumpang dia balik sbb masa tu kete rusak!!!
dia amik rambutan, sy masak kat dapur





lala masak tomyam



ketam masak lemak



ikan sambal suka hati
(sebab campak2 bahan suka2 hati je kan...heheheh)

dan telo dadar

makan mlm spesel laa sikit sbb ade tetamu

terima kasih mar...

17 ulasan:

Lina berkata...

ketam masak lomakkkkk...i likeee

Yan berkata...

wahhh..rajinnya yan.. nanti akak ke sana nak makan macam2 lahh..hee

kakcik berkata...

Telur dadar makan dengan nasi panas dan sambal belacan pun sodap. :)

nyanyisunyi berkata...

yan..ni nk makan malam ke makan tengahari ni..bestnya.

KuNanGKuNanG berkata...

nak rase lala tomyam tu...:)

Kakzakie berkata...

Eh.. mar yg terima kasih atau yan yg terima kasih nie...

gadisBunga berkata...

tetamu datang bawak rahmat.... :D

miloais berkata...

ketam masak lemak cili padi kah???
sedap tu!

kecur liur tengok juadah Yan ni!

MulutPayau berkata...

sedapnya lala masak tomyam tu...

ainnoraini berkata...

kak ain kalau mkn ketam...pas tu siap la...mengaru jer kejenya...elergik tapi belasah jer...mana boleh tahannn tengok jer...

Dinas Aldi berkata...

Wehhh sedap tuhhhh! Telan ayaq lioq nihhh!

Sharifah Nadzarah berkata...

wah!!!..lama tak santap gambo kat sini...kikiki

kakchik@ella berkata...

mak aihhh .. menu azian meletops!!

azi berkata...

Azian..
rindu betul akak nak baca citer Yan...semenjak dua menjak ni..akak susah betul nak masuk blog Yan..tak tahu sebab apa...hari ni ok pulak..:)

Yan kalau masak..mesti nampak sedapp..akak walau tak makan ikan..tapi sambal tu nampak sedap sangatt...

Pia berkata...

"nak rambutan,nak rambutan jugak....azian,menu best2 tu...masak lomak ketam tu mmg ngancam giler.."

ikatankasihku berkata...

Ya ALLAH, nak meleleh air luiq ni tgk ikan terbongkang macam ni, di siram2 ngan cili lak tu..pergghhhhhh...tup ! tup ! ayaq liuq check dah jatuh ni....hua hua hua

azian berkata...

Lina, kak yan, kakcik,nyanyi sunyi,kunangkunang,kakzakie,gadisbunga,miloais,mulut payau,kak ainnoraini,teacher dinas,sharifah,kakchik,kak azi, kak pia dan mama ikin....

terima kasih atas komen kalian...
sy mmg suka org dtg rumah....dan selalunya mesti nak masak, bak kata GB, tetamu dtg bawak rahmat.....biarlah org yg dtg umah kita rasa senang hati...dan ingin dtg lagik...mardhiah dtg lg ke rumah sy baru2 ini tp sy sempat buatkan sandwich aje utk dia...jika kawan2 berkesempatan dtg ke rumah sy, mesti sy akan masak2 mcm ni jugak....insyaALLAH...