Khamis, 12 Mei 2011

Entry Khas Buat Mardhiah



entry ini khas utk cik mardhiah abdullah...


sempena majlis pernikahan beliau pada 14hb mei ini




mardhiah...


selamat menempuh alam rumah tangga


semoga mahligai yg bakal di bina akan berkekalan hingga hujung nyawa


jadilah isteri yang mulia


sentiasa di sisi suami hendaknya


janganlah sekali ingkar perintahnya


kini, telapak kakinya syurga




mardhiah...


jika dirudung masalah


berbincanglah sesama kalian


agar ada jalan penyelesaian


itu lebih baik dari berdiam




mardhiah....


semua org inginkan kebahagiaan


begitu juga yg akak harapkan


semoga mar akan sentiasa gembira


disamping suami tercinta...




mardhiah...


jgnlah sesekali rasa menyesal


kerana ini jalan yg menjadi pilihan


tekadkan semangat dan istiqomah


belajar melalui kesilapan




apa lagik ek yg aku nak bgtau...heheheh




selamat pengantin baru ye mar...




semoga mar akan lebih bahagia nanti...


insyaALLAH jika tiada aral kami sekeluarga akan datang ke majlis mar walaupun mar sgt memahami jika akak tak dapat datang...(mcm tak bg dtg jek...huhuhu)


walaupun kita bukannya BFF mcm mar dgn kak dib....(akak cari gambo mar...byk jugak yg kak dib tagged gambo kat mar...nampak sgt laaa akak ni kawan biasa jek pada kak dib...heheheh...abis la aku pasnih!!!!) tapi ketahulah...akak sgt menghargai persahabatan ini....mar juga selalu tolong akak jaga test, berbanding org lain yg hanya akan free bila akak buat makan2 aje...sgt berterima kasih pada mar...walaupun hr raya muaz dan muiz tak dapat baju dr mar...tapi diorang ok jek...hehehehhe....


(ni apsal dah jd sesi luahan rasa plak nihhh!!!!takde kene mengena langsung!!!!)




kepada bakal suami mar....(alah, mesti dia tak bacakan....)




ok kawan2...


buatlah ucapan pengantin baru kepada mar dan nasihat utk beliau....


mar ni sgt baik hati...lembut je orgnya...nak marah pun susah...tp org cakap, org yg mcm ni, sekali marahhhhh...abis arrrrr...hehehheeh...(ye ke mar????)addehhh...




p/s gambar di atas mar dgn keretanya yg diambil secara senyap2 dr FBnya...abis laaa aku pasni....sori ye marrrr!!!!





7 ulasan:

Yan berkata...

wahh.. bagi tips ye.. INSYALLAH dipermudahkan kehidupan bersuami isteri nanti tu...

munna berkata...

selamat pengantin baru buat bakal pengantin ....

nasihat kak munna...sama jelah mcm azian

Kakzakie berkata...

Selamat menempuh gerbang rumah-tangga yg penuh warna-warni....

azieazah berkata...

Welcome to the club MARDHIAH

Selamat menempuh alam rumahtangga. Moga kekal selamanya.

*Belajar lah masak dengan AZIAN ni, dia pandai masak dan menanak tauuu... :)

“SALIH YAAKOB tu minum kopi apa?”

LiFe KaMi berkata...

selamat pengantin baru semoga puan mar bahagia hendaknya..:)

Citarasa Rinduan berkata...

selamat pengantin baru mar...
tergelak besor dgn komen kak azie..
hahha


PS: nanti senang2 ambil kad diblog ayu. SELAMAT HARI GURU azian

mardhiah berkata...

terima kasih semua..k.yan, trima kasih sbb datang walaupun jauh, terima kasih menyeponsor kuih strabery, terima kasih atas nasihat dan terima kasih segalanya..jasamu ku kenang hehe