Isnin, 6 Jun 2011

Bercuti dari berblogging


sumber encik google


Assalammualaikum dan salam sejahtera kepada mereka yg datang ke blog ini.
Saya dengan penuh rasa rendah diri mengucapkan terima kasih kerana datang ke blog ini.Namun begitu di atas sebab2 tertentu blog ini tidap dapat di update seperti biasa. Semoga hidup kita di permudahkan oleh Yang Maha Esa.

Sukarnya nak memaafkan orang....
Cuba kalau kita di tempat org yg mintak maaf tu....

renung2kan dan selamat beramal...

p/s bercuti sehingga entry baru di publish dan tak tau laaa bila entry baru nak di publish

Maaf pada semua yg ade terasa hati atau kecik hati dgn saya ye...saya ni manusia biasa yg tak lari dr buat kesilapan...


20 ulasan:

Daddy Ziyyad berkata...

Bercuti lah..

Dan bersabar..

Ambil angin baru...

Dah OK nanti, sambung menulis ya

bersama kak Es berkata...

selalu datang jenguk...ke mana lah menghilang .

hari ni siap dgn kete sorong tukul bagai hahaa

Kak Es no hal...tapi cepat2 hapdet naaa

Kakzakie berkata...

Apsal Yan. Buat kakak suspen pulak dah...

Nanti kakak call ye...

miloais berkata...

uols... what happened?
tak sihat ke nok? moga cepat sembuh ye..

rindu hoccay ngan blog gambo makanan ni...

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

lamanyer cuti?

klu org tu wt salah minta maaaf takpelah yan?klu dia semakin galak menabur fitnah..tanpa rasa bersalah tu camner?

nyanyisunyi berkata...

Selamat bercuti yan..

Yan berkata...

kenapa ni yan?sabar je lah ye..

munna berkata...

kak munna pun ye.... ada masa dan dah selesai semuanya ..update ye Yan

DrSinga berkata...

Take Care Yan...
;)

azieazah berkata...

Alamak!

Ni mesti tersanggit hati dengan Kak Azie nih. alahaiii... Kak Azie ni memang suka menyakat, mengusik dan bergurau kasar.

Tak sempat nak mintak maaf, dah ilang dah tuan rumah ni.

takutnya sayaaaaa....

KuNanGKuNanG berkata...

nape kak?ada yg xkene ke?harap2 akak sentiasa bersabar k...:)

Citarasa Rinduan berkata...

awat adikku...

jaga diri ya.. jgn mudah terasa.. hak kita.. BERBLOG seadanya...

dan TERUSKAN menulis yer dik

makdara TERdiva berkata...

semoga dipermudahkan segalanya...baru ingat nak beramas mesra disini..rindu ah! :D

kakchik@ella berkata...

selamat bercuti.

Citarasa Rinduan berkata...

azian..
apa khabarmu!!
kak rindu

MulutPayau berkata...

selamat bercuti...dan semoga Allah permudahkan segala urusan..

bersama kak Es berkata...

Salam yan, i know u are there...

alaaa, rindunye. up la satu entry :(

Sharifah Nadzarah berkata...

yan lamanya cuti..miss your writing...

Citarasa Rinduan berkata...

azian..
apa khabarmu

miloais berkata...

lamanya azian menghilang...
miss you beb!