Jumaat, 24 Jun 2011

5tahun...



hari ini genap 5 tahun kami hidup bersama
aku malas la nak ulang tayang gambar2 yg penuh kontroversi...nannti korang tak caya lak yg kawen 5tahun dulu tu adalah aku....

(sebenarnya aku ade taip kata2 utk laki aku....tapi....hehehhehe....biarlah rahsia....)

dia pernah pesan kl nak tulis, jgn tulis pasal dia...mmm...tak tau knp....
selama 5 tahun hidup bersama ni, rasa mcm dia byk sgt mengalah...asyik aku je yg nak menang....ye lah...kl bertekak mcmne sekali pun, peyudahnya dia jugak yg mengalah...huhuhu....

aku malas nak tulis pjg2 sbb mood takde nih...aku br je start bis dah ade org dengki2...mencik betul!!!

bis aku ni hubby aku yg bg modal 100%...percayalah cakap aku, bukan boleh pakai grand livina pun buat bis jual baju branded kanak2 mcm aku nih....aku suka2 jek...salah ke???

p/s selalunya hubby akan cuti 24jun...tp hr ni dia kije plakkk....dia lupa ke apa ek???aku pun buat donno jek dr pg td....

surprise????mmm....takde laaa...ingat nak g ______ tapi laki aku cakap, byk duittt......hahahahhaha.......


30 ulasan:

bersama kak Es berkata...

Yan , happy anniversary yang ke 5. Selamat menempuh gedung pahala dengan penuh kesabaran :)

~ moga kekal bahagia hingga ke syurga hendaknya.

* baru nak biz dah ada yg dengki pulak? huh! .. pedulikan. Itu petanda baik biz akan maju. Biasanya macam tu laaa.. setiap permulaan yang perit akan jumpa kemanisan. Kuat dan tabah ... moga Yan berjaya :)

Azzah berkata...

hepy anniversary...

azian berkata...

kak es....
terima kasih kak es...akak, nnt msg sy ye...no tel ade kat blog yan yg satu lg...manalah tau kl kami balik johor tersinggah pasir gudang....heheheh...

kak, sy tak fahamlah org2 yg dengki dgn org lain..?knp semua org tak mcm sy yg tak dengki kat sape2????hehehhe....

azian berkata...

azzah...
tq...

Kakzakie berkata...

Yan... 5 tahun!! Eh...kakak menang lagi. Mesti En. Mat saja nak tengok apa reaksi Yan. Pandai dia nak mainkan Yan tak tahu....

Happy 5th anniversary!! Salam kakak buat En Mat. Bila boleh jumpa lagi?...

Sharifah Nadzarah berkata...

selamat ulangtahun yan..semoga kekal hingga akhir hayat..

biaselah yan..itu lah ujian dlm berbisnes..bukan blajo jer ade ujian tau...teruskan perjuangan mu..cewahh ayat skema..

hihihikkk...

awein berkata...

tahniah yan...suka akak membaca kisah hidup yan..apa2pun semoga yan n keluarga bahagia hingga kehjung nyawa k..peluk cium tul muaz n muiz

munna berkata...

TAHNIAH...YAN...5 TAHUN YANG MEMBAHAGIAKAN BUAT YAN SEKELUARGA....

P/S : nasib baik cik p dtg kan klu tak... tak siapa yg benari marah suka lagi adalah....

munna berkata...

lupa pulak....ahad ni ada majlis bacaan yassin rumah mak kak munna sekali dgn sambut birthday anak buah...klu free jemput dtg ye...

azian berkata...

kak zakie...
mmg la sy awal2 lg dah kalah dgn akak...heheheh...
semalam ade pelawat dtg ladang, yan balik muka masam jek...nak tegur pun takut yan...hahahah...tak pernah2 dia mcm tu...rupanya dgn manager2 dia sekalik kene hentam!!!heheheh

tq kak zakie...kl balik johor yan bgtau ye...rindu kat muiz ek???hehehe

azian berkata...

sharifah...
heheheh....tq2...awak pun salah seorang yg sy nak jumpa sgt...nnt kl balik majidee, kita jumpa ek...xoxo!!!

azian berkata...

kak awein...
sy respect kat akak...kisah hidup akak pun sy suka...hehehhe....sy akan ingat kelas membuat coklat akak tu...hehehe

azian berkata...

kak munna...
mujur cik P dtg...hahahhahaha....insyaALLAH kl tak g mane2 kami sekeluarga akan dtg...tak tau lg nak g mane sbb esok ade program kat sini...muiz lak takde org jaga...pengasuh dia balik kampung...

IbuAmirAmirah ;P berkata...

best statement bukan boleh pakai grand livina tuhhhh...

kalao yan jual baju leh pakai GL..i nak jugaklah..hahahahaha

bujal X berkata...

selamat ulangtahun kak~~semoga kebahagian tu milik akak sekeluarga~~

miloais berkata...

happy anniversary my dear fren!

moga kekal bahagia hingga keakhir hayat ye...

KuNanGKuNanG berkata...

hepy anniversry akak..moga bahgia sampai akhir hayat...amin....

Tanpa Nama berkata...

selamat ulangtahun perkahwinan semoga bahagia hingga akhir hayat...aminnn..

Daddy Ziyyad berkata...

Selamat Ulangtahun Perkahwinan Yg Ke 5 !!!


Memang gila betul kalau ada malaun yg nak dengki dgn bisnes awak tu..abaikan aja..

makdara TERdiva berkata...

happy anniversary dear :)

tumpang gembira melihat kebahagiaan kawan2..

Mat Gebu berkata...

Waaaaaaaaaa...selamat ulang taun perkahwinan ke - 5 untuk puan dan suami, moga berbahagia hingga ke syurga..aminnn....

azi berkata...

Azian..
Akak ucapkan "Selamat menyambut Ulangtahun Perkahwinan" yg ke 5 tahun ye..semoga rumahtangga azian akan bahagia, dirahmati Allah dan kekal hingga hujung nyawa..duduk baik2 ye...
Dalam bisnes ni, kena banyak bersabar, pedulikan apa org kata..janji kita tak buat salah...

azieazah berkata...

Salam YAN,
maaf, terlewat 3 hari Kak Azie baru ada masa nak masuk sini.

Selamat Ulangtahun Perkahwinan, moga terus sejahtera dan berbahagia.

Kak Azie rasa, AZIAN dan suami ni macam air suam dengan air sejuk. Hehehehe... pasni lawan simbah.

*Anggap jer hasad dengki orang itu sebagai cabaran untuk lebih berjaya. Kentalkan jiwa, ok.

Gambar Merapu Seorang Menantu...

Zurina berkata...

Tahniah azian! sbb bjaya mgekalkn kerukunan rumahtgga shingga tahun ke5...mg jodoh kekal bahagia hingga ke hujung nyawa...insyaAllah...;)

Citarasa Rinduan berkata...

happy belated aniversarry azian dan mamat

minta maaf lambat singgah sini..mood berblog 100% jatuh..

kak ayu doakan kamu berbahagia selalu

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

selamat ulang tahun yan..akak thn ni msk 9 thn..hihi.

suami mmg byk mengalah,sbb tu kita bahagia atas kekalahan mereka kot?keh.takda lah..sbnrnya jika suami keras hati kita pulak yg mkn hati..

ala..hr tu dah gi bandung..ni ko sambut ngan anak2 je pun okey kan yan.org dengki ko bis ko sedekah baju selai tuk anak dia yan..hihi

ikatankasihku berkata...

so sweet, slmt hari ulangthn...moga bahagia ke anak cucu cicit... :)

NADHIRAH NOR ZELAN berkata...

HAPPY ANNIVERSARY

http://dhiradeena.blogspot.com/2011/06/wanita-melayu-terakhir-contest.html

JOM MASUK CONTEST SAYA....HADIAH BEST
JOM SEMUA

NADHIRAH NOR ZELAN berkata...

HAPPY ANNIVERSARY

http://dhiradeena.blogspot.com/2011/06/wanita-melayu-terakhir-contest.html

JOM MASUK CONTEST SAYA....HADIAH BEST
JOM SEMUA

Citarasa Rinduan berkata...

pergi manalah adikku yan..
jangan menghilang dik..
kak rindu