Khamis, 10 Jun 2010

cik ti bg lauk

Semalam balik awal...
tapi belum masuk umah lagi boss aku telefon...
dia tanya pasal kursus hr jumaat & sabtu ni...
sok sek sok sek + gosip + gosip...heheheheheh
dah nak dekat kul 7!!!!
yg hubby aku ni terus je cakap....
mlm ni masak ayam asam pedas....
mmmmm...lemah semangat aku!!!!!
baru je masak ayam asam pedas...
aku bukannya reti sgt masak asam pedas ni...
hubby kata...awak kene selalu masak asam pedas biar awak mahir....
erkkkkk...ok....
aku pun keluarkan ayam nak start masak nih....


tiba2...
cik ti dtg hantar lauk...
asam pedas ikan pari
hehehehehh
azian sgt seronok....
aku goreng bendi n buat telor dadar je mlm semalam...
telor dadar tu buat2 tambah lauk je...
pastu tgok tv...pastu tertido.....zzzzzzz...




2 ulasan:

cikgu isza berkata...

wah.. rezeki datang bergolek tu... mesti makan kenyang kan.. :)

azian berkata...

salam cikgu...
makan mesti kenyang...kalau tak kenyang tambah lagik...heheheheh