Rabu, 9 Jun 2010

tak tau kenapa...

Audit dah abis....
tapi tak tau kenapa badan rasa tak sedap je ni
tapi badan aku makin tak sedap bila fikir bende2 ni...



kek yg cik mat gebu buat





kek yg kak ummi buat



adoyaaiiii
bila la aku nak buat ni???
masa meeting tadi...punya la lama...
g toilet sampai 3 x
pastu siap muntah2 lg...
padahal aku dah lama dah tak muntah2...
lgpun aku dah nak masuk 7bulan ni....
abis bilik mesyuarat tu bau minyak cap kapak aku...
ooo...sakit kepala...
aku nak balik awal petang ni....


p/s gambar dr blog mereka...

3 ulasan:

Siti Ruhayu Ab Rahman berkata...

izan...

tu dia..kena lah awak terjah umah depa sebelum kamu bersalin...

siannya..

Siti Ruhayu Ab Rahman berkata...

azian...kak lupa nak pesan..ada tag untuk awak..sila-sila jawab yer

azian berkata...

kak ayu...
dah bgtau kat CMG nak dtg umah dia before sy bersalin...
kak ummi lom bgtau lg...
heheheheheh
ade ke org mengidam pg umah org?
thanks ye tag sy...