Khamis, 10 Jun 2010

Strawberry Cheese Cake

Disebabkan aku tertido mlm tadi, jadi....

aku terjaga jam 3 lebih...

aku solat isyak pastu teringat nak buat cake ni...

resipi dr kak ummi...

penuh khusyuk dan tawaduknya aku buat kek ni...

maklumlah...

1st time...

angsa 2 ekor ni plak asyik bunyik2 jer...

dia nampak aku dr luar la tu...

tak pe laa...at least aku ade gak org temankan...2 ekor lg tuh...

hehehhehe

so, inilah hasilnya....

layannnnnn....




tak sangka aku yg buat kek ni...hehehehe



mcm syg plak nak potong



potong2 untuk bg kat kawan2 sekerje





resipi leh tgok sini...

aku malas nak taip balik...

tak tau kenapa tak leh terus copy n paste...

4 ulasan:

Siti Ruhayu Ab Rahman berkata...

salam..

azian..pandainya..menjadi tu...

good mum...

azian berkata...

salam kak ayu...
tak sangka jugak jadik kek ni
kawan2 cakap sedap...
sy sgt seronok!!!!

MrsPelangi ;P berkata...

huhuuhuhuhhu....
sgt tensen tgk kek nih..SEBAB TAK DAPAT RASEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE...

tensen....10000x...meleleh air liur nihhhhhhhhhhhhhhh

azian berkata...

dib...
muahahahahahah....
kene buat lg la nampaknya untuk ko raseee...