Rabu, 9 Jun 2010

Last day mengaudit...

Hari ni last day mengaudit....
Awal tul aku dtg opis hari ni...
maklumlah...ade lagi satu bahagian aku tak audit lagi...BENDAHARI...
siap la korang...hahahahhaha
pastu ade meeting penutupan audit untuk kali ni...
pastu mesti ade makan2....(makan je ingatnya...)
semalam balik umah sampai jam 7.30mlm...
ya ALLAH...bini sape balik lewat2 ni...
aku siapkan laporan penemuan audit untuk hari semalam...
pastu ingat nak masak....
tiba2....
yang, tak yah masak, makan kat luar jer....
laki aku yg g kursus tu dah balik dr awal dr aku...
pas siap2, tgok tv jap....movie apa ntah yg hubby nengok...
sampai kul 9 baru citer tu abis, baru la kuar g makan....
mampos!!!!perut dah lapo dah....
g makan kat phuket tomyam bandar pusat....
rugi je rasa bila makan kat luar...
sekali makan dah boleh buat belanja dapur 1minggu gaknya...
maklumlah...mentekedarah tak hingat donia....main order jerrrr
oooo, pagi ni tak buat bfast apa2 pun sbb hubby ade kursus lagi...

sy tidak suka suami saya berkursus kerana

a) saya kene buang sampah
b) saya kene basuh kain (padahal mesin yg basuh)
c) saya kene sidai kain
d) saya kene angkat kain (kadang2 cik ti yg angkatkan, sbb aku takde kat umah)
e) saya kene bg makan angsa (kami bela 2 ekor )
f) saya kene siram pokok
g) saya kene ....

ni semua hubby sy buat...
pastu kalau aku g keje dgn dapur yg berkecah-kecah, bila balik umah je selalunya dah kemas...(ade gak kadang2 pg keje mcm tu, balik lagi laaaa makin haru....)
sian kat hubby dapat bini mcm ni....huhuhuhu

suami saya akan vacuum umah 1minggu sekali, basuh simen umah selalu sbb angsa suka main kat simen dan berak merata rata....tu baru 2 ekor tuh...haiyaaaa....

eh, ni bukan entry pasal audit ke....????

2 ulasan:

Siti Ruhayu Ab Rahman berkata...

salam azian

syukur..en suami..rajin orangnya....

azian berkata...

salam kak ayu...
alhamdulilah...
sbb tu saya pun kene jadik isteri yg rajin untuk dia...rajin masak...tee heee....