Khamis, 3 Jun 2010

Presentation Paper di MS Garden

Semalam aku g present paper di MS garden sempena STSS...
Pegi jam 9.30 pagi, linda jemput kat umah, kami pergi berempat...aku, linda, suraya n shila...
Pastu g Telok Cempedak, makan bekalan yg kami bawak...
Aku bawak sandwich & mee goreng...
Suraya bawak nasi himpit, kuah kacang & rendang ayam...
Lepas makan baru g ms garden...
kami present jam 4.10ptg...
jadinya masih awal lagi...tgok org lain present dulu...
makan2 lagi sbb diorang ade bg makan...
makan di yuen yuen restoran...(tak sedappp)
lepas makan sambung lagi tgok org present...
pastu sampai la giliran aku...
research pasal cacing....lepas Q & A abis, kami pun terus bergegas balik...
bukan balik jengka...
tapi g ECM sbb diorang ni nak tgok wayang...
so, tgok la prince of persia....
pastu aku dah bgtau awal2 kat diorang aku nak buat strawberi cheese cake mcm kak ummi punya...lepas g tgok wayang, g carefour...malangnya strawberi tak de...huhuhuhu
pastu dgn tiba2 masa lalu kat pizza hut...suraya berkata...jomlah makan kat pizza, su belanja...
waaawaaawaaaa....sgt seronok!!!!!
pas makan terus gerak balik...sampai umah jam 11 malam...
saya tapawkan pizza untuk hubby dgn harapan beliau tidak marah kerana si isteri pg berfoya foya sehingga lewat malam...isk isk isk....
di sebabkan hari ini macam terkejar kejar nak tgok wayang sambil beli2 brg...jadiknya, tak amik pun gambo...huhuhu...

Tiada ulasan: