Rabu, 16 Jun 2010

pada suatu malam...

ni kisah pada suatu malam...


selepas my hubby dinner dgn ngoti cicah sup je...


tak tau apsal dia tak nak makan nasik that nite


may b sbb aku tak makan kot...


aku rasa mcm nak makan sesuatu...


lalu....


aku pun ke dapur masak ni hah!!!!






hubby aku tgok jee...


dia tak leh nak makan sbb aku letak udang...


dan jgak sayur


sbb megi style dia ialah megi+telo sajaaaa


tak sedap betul megi ngupe gitu...kan?


so, sy sgt berpuas hati dapat makan megi itew...










ehehehehhehe...


makan sekali2 tak pe bukan selalu yer...

3 ulasan:

Siti Ruhayu Ab Rahman berkata...

azian..

layan maggi sesekali tak apa..jgn amalkan selalu

tapikan utk kesihatan bb..amalkan kekacang kalau lapar...or kurma, badam, kismis..sure bb bijak

Mat Gebu berkata...

Waaa..maggi, Ben suka ni, saya pun suka tapi buat2 lah tak berapa suka..hahaha, udang..alahh tak boleh nanti gatal, tapi kan saya belasah juga...

CT Delima berkata...

salam Azian...esok k.ct dah berangkat ke UiTM. Azian leh bagi no hp x pada k.ct. mana tau k.ct ada nak tanya sesuatu bila sampai sana nanti.. hehehe.

ni no hp k.ct ya 012-7449151