Isnin, 7 Februari 2011

Handphone ATAU Gelang Emas???

Kalau diberi pilihankan...korang nak pilih yg mana satu???

Handphone atau gelang tangan emas???

kalau lelaki mesti pilih handphone kan...

kalau aku...aku nak dua2 sekalik tapi...kene pilih satu jer....

sempena birthday aku...

aku tertanya tanya gak la kan...apa la laki aku nak g kat aku ek

hubby aku cakap semalam....

yang, awak pilih....

nak handphone baru ke, nak gelang tangan emas...

aku cakap, gelang tangan laaa....

aku nak yg harganya 3 K lebey sikit jer...

then hubby cakap....

mak aih....mahal...tak leh...beli yg 1K jer...

ek eleh...apa barang gelang emas 1K je (ayat org yg tak reti bersyukur...)

so, adekah handphone baru????

saya nak E72....

tapi lom bg kata putus lagik....

hubby cakap ...cepat sebelum tawaran abis....

pulakkkk!!!!!



p/s korang pilih yg mana?????

8 ulasan:

Citarasa Rinduan berkata...

hp e72...
ala2 kak ayu tau

azian berkata...

kak...
hp ea???ngeeee...

munna berkata...

munna pilih gelang emas.. buat investment nanti...

azian berkata...

munna...
tu laaa...tgh pening ni nak pilih yg mane???

awein berkata...

yan klu akak pilih gelang tapi klu 1k jer dptnya xbesar mana pung hehhehehhee...emas mahai tau segram rm151...tapi mgkin dh nek blik lps raya cina

azian berkata...

kak awein...
tu la pasai...
kl 1 K je...dapat loket atau cincin je kak...
kl gelang ni, 1 K...halussss jer...(oopsss, bukan kepala harith iskander yer)
heheheh

azieazah berkata...

Emas boleh dijadikan aset masa depan. Harga tak jatuh.
Hp mudah turun harga. Value tak statik.

Apapun beruntung AZIAN ada pilihan hadiah utk birthday.

Happy Birthday AZIAN..

azian berkata...

kak azieazah...
tu laaa...tapi tadikan hubby sy ckp mcm nak bg je beli gelang yg sy suka tuh...eiii...sonok2...
alhamdulilah la kak...
tq...