Selasa, 8 Februari 2011

TEMPAHAN: Kek Coklat Kukus

ok, kek ni dah byk kali buat dan dah byk kalik jugak org tempah...resipi boleh tgok sini kay...

layan...


yg ni topping dgn chocolate rice tapikan, perasan tak, mcm senget ek...agaknya kene badi org yg buat tak...hahahahhaha!!!!jgn yg makan pun senget gak udah leee...

6 ulasan:

Citarasa Rinduan berkata...

azian....
ya ampun..malas nak komen...
hanya meleleq air liur layan kek kukus coklat kamu...

azieazah berkata...

AZIAN,
kalu nak tahu, Kak Azie memang senget sejak bertahun lamanya, tak perlu dah nak makan kek senget pun.

tapi kalu nak bagi, apa salah nyaaaaaa...! hehehehe

azian berkata...

kak ayu...
sy rasa mcm nak hantar je kak ni satu kat CR...
kl pos ok ke???heheheheheh

azian berkata...

kak azieazah...
heheheheh...akak ni mmg lawak...suka laaa...
sy suka sgt kl ade org nak makan bila sy masak nih...

munna berkata...

tengok topping yang meleleh tu buat air liur pun meleleh juga

azian berkata...

munna...
senang je nak bg dia meleleh...