Rabu, 16 Februari 2011

Buah Melaka Coklat



semalam cuti maulud nabi...ingat nak g KL...tapi hubby ade tournament ping pong lak...sebenarnyakan, aku tak suka la kl laki aku tu duk main ping pong sampai mlm buat br balik...tapi cik ti (jiran aku tu hah) cakap, baik laki hang main ping pong dr dia main pompuan...plakkk!!!!so, aku tak jadik la nak bebel2 kat laki aku kan...lgpun sy sudah dapat itu hadiah hari jadi laa..ayoyoyo...kelu lidah ni tau...sbb tu tak dapat nak bgtau hadiah sy...heheheheh...kang kl sy letak gambo kat sini, org cakap nak menunjuk nunjuk plak...padahal nak tunjuk jer...heheheheh...


semalam satu hr suntuk hubby g main ping pong, bila dah petang dia ckp, awak tak buat kuih ke yang...aku pun apa lagik...terus la g dapur konon2 nak buat buah melaka sbb ade lg kelapa, belen2 masak lemak pucuk paku tghr...pastu kan...takde inci hijoo lak...last2 aku letak coklat emulco intinya aku letak cip coklat...senang citer...hubby kata ok...(ok je ke???ingatkan sedap....heheheh)

12 ulasan:

Piasara berkata...

dah buah melaka pulak...sedapnya..
a'ah la azian,biar ler laki kita sesekali nak bersukan dn bersosial ngan kawan2 depa..kita jgn asyik bebel jer..kang lg laju dia...heheheh..

munna berkata...

kreatif jugak ni... tapi cik abang munna gerenti tak minat makan.. dia tak minat sgt dgn coklat2 ni

azian berkata...

kak piasara...
hehehehe...betul2...sy pun skrang ni dah boleh terima kenyataan hidup bahawa suami sy suka main ping pong plak...dulu main badminton...pasni tak tau laaa...

azian berkata...

munna...
sy kan, tak reti masak sgt sebenarnya, main redah jer...apa yg ade tu, sy guna jek...ikut nasihat cik mat gebu nih...heheheheh...kl suami tak suka, tak yah la masak...buat rasa keciwaaa je bila kita masak diorang tak makan...hampa taw...heheheh

yatie's EPISODE berkata...

coklat!! nyum2! pos ke bangi sikit. hehe

azian berkata...

yati,
praktikal kat bangi ke???

yatie's EPISODE berkata...

aha. kat bangi. hee ^^

IbuAmirAmirah ;P berkata...

saya tau hadiah apeeeeeeeeeeeeeeeeeee....

ngengengenge...

sebab yan seminggu senyum lebor dari jauh dan mandi tak basah tangan belah kanan...huhuhuhu

azian berkata...

dib...
hahahahhahahahahahahahahahhaha
ustazah pizah cakap, sebulan dua ni mesti aku asyik dok tgok tangan aku jerr....
hehehehehheheeheh
tapi mmg selalu tgok tangan kanan...nak makan maa...

IbuAmirAmirah ;P berkata...

alaaaa...padahal takut kilat pudar tu...hahahhaah

azian berkata...

dib...
eleh2...lupa lak aku...ko pun ade gak kan yg baru...weewiitt....mesti tangan kanan berat sebelah...hahahah

cantikmanis berkata...

sedapnyer......dah buat la...