Jumaat, 11 Februari 2011

Muaz & Muiz



ooo..anak2 dah semakin membesar...mak pun membesar dan makin membesar...heheheheh...

ni la anak-anak saya...hensem2 kan...heheheh...




ni sewaktu di hospital pakar kuantan masa muaz operate...tgok la muiz tuh...tgok abg dia mcm apa jer...






muiz yg suka main kaki...org ckp nak adik lagik...ooooo...no...no...no...







abg pun sibuk nak main dgn adik padahal masa dia kecik2 dulu dah main bende ni



muiz



muiz...



p/s mcm pilih kasih je ..apsal byk gambo adik dr abg...heheheh...mana ade...semua same jer...

8 ulasan:

munna berkata...

geram tgk badan berketul2 muiz... chubby sgt

akuanakpahang berkata...

Salam, singgah jejalan senje. Hari nie penat byk kerje :(

awein berkata...

berketul2 muaz tu...gigit best nih

azian berkata...

munna...
hehehehe...geram ek???5bulan 8.4kg tuh...

azian berkata...

AAP...
terima kasih singgah ke blog sy nih...
kl dah nama kerje tu, mmg le penat...sy pun penat membebel hr ni...huhuhu!!!students tak hantar report ladang...

azian berkata...

kak awein...
nak gigit???heheheh...abis la anak sy kak...
nanti ade masa kita jumpa yer...

Citarasa Rinduan berkata...

azian...
geramnya kat muiz....sangat2 semangat sure kamu kurus layan 2 hero..heheh

azian berkata...

kak ayu...
heheheheheh...kl sy semakin kurus...alangkah indahnya hidup ini...tetapi....
sy makin gumuks!!!!!