Khamis, 6 Januari 2011

Hujan yang turun...

ooo...hari hujan di jengka 20...hari ini pagi2 lagik dah ade org suh ummi membebel!!!!muaz laaa...dah pakai baju siap2 bagai pastu tgh bfast boleh mintak tukarkan baju sbb nak pakai seluar jeans...isss budak nii...geramnya....lambat plak la nak dapat uniform nih...pastu abah dia ckp duk umah dulu, nanti kul 8 abah dia balik amik dia, baru hantar g PASTI...eh, mengamuk ngamuk tak nak tinggal...nak g ikut jugak bapak dia g opis....mmg nak kene budak ni...takut sgt sekolah tu lari...ni dah tahap xcited giller nak g sekolah...dah 2 hari muaz g sekolah awal...bersama sama dgn cikgu bukak pintu sekolah...apa yg penting pg tadi ummi buat mee hoon sup...abah ckp tak yah bawak g sekolah...susah nak makan...



then ummi goreng roti sosej...dia tak nak...sbb rentung!!!dia nak sosej je...aku tak goreng tapi aku masukkan je dlm microwave....


macam2 la budak ni...tapi aku seronok...seronok membebel...kan tu hobi aku...(kesian giller kat student aku)walau apapun...seronok dapat masak untuk family sendirik nih,satu kepuasan..walaupun dlm keadaan kelam kelibut...hahahahha


sampai opis hr masih hujan...




Tiada ulasan: