Isnin, 3 Januari 2011

Muaz ke alam persekolahan




pg ni aku takde la bangun awal sgt walaupun muaz 1st day nak g sekolah...sekolah PASTI je pun...dia yg nak sgt g sekolah...biarlah...xcited tgok dia nak g taw...aku takdelah nak cepat sgt pg tadi sbb kelas kul 2-4,4-6...amikkkk....aku masak ikan kicap dgn sup sayur je dan tak sempat nak buat bfast...kul 8.30pagi g kat pasti jengka 20 dgn hubby sekalik...muaz sebenarnya risau sbb dia ckp dia takde baju lg...mmmm...anak aku ni laaa....bajunya kene tempah dulu....kaler ijooo....lg 2 minggu br dapat bajuknya...apa2pun sgt seronok melihat anak aku ni g sekolah...dulu aku g tadika jek...


ni tgh isik borang...dan muaz sibuk kuarkan buku kaler2 sambil berkata...muaz nak belajar....heheheheh

3 ulasan:

Citarasa Rinduan berkata...

alhamdullilah..
muaz ke sekolah pasti..bagus2...boleh belajar agama (fardhu ain)

tahniah Muaz

azian berkata...

kak ayu...
muaz sebaya dgn umai...biarlah kl dia dah suka nak g sekolah...yan ikutkan je laaa...bila yan ckp, kl ade apa2 tanya cikgu, nak g toilet bgtau cikgu...nanti dia cakap..."ummi, bukan cikgu laaa...ustazah....."

awein berkata...

anak akak pun g tadika gak...alhamudlillah dia xmengamuk pun ok jer..akka terus tinggal