Rabu, 19 Januari 2011

Sara Thai Tom Yam

malam ke dua kami kat hospital makan kat restoren ni...boleh laaa...tapi ni kedai yg tak berapa cantik...kedai yg cantik sikit tu ok lg kot...sara thai ni ade dua cawangan kat kuantan...rasanya laaa....



layan....


siakap sweet sour



udang goreng tepung



tom yam yg pedas



disebabkan malam semalam byk lauk yg tak habis jadik malam tu amik lauk sikit je laaa...mujur abis kooo....



7 ulasan:

FasiHaH SupiaN berkata...

alamak..terus rasa lapar.........huhu

Citarasa Rinduan berkata...

tu dia.....
tomyam tu..nak semangkuk...maklumlah tekak rasa payau dik ubat2...

hehehe

Mat Gebu berkata...

Erkk...pinggan isi ikan tu tiba2 macam lawaa pulak..haha

azian berkata...

fasihah...
kl tgok makanan ni mmg sentiasa rasa lapoooo...huhuhu!!!

azian berkata...

kak ayu...
tak sihat lg ke???
tom yamnya pedas sgt...muaz tak leh makan...

azian berkata...

cik mat...
mmm...tak abis2 pinggan, teko, teko, pinggan...heheheheh

teratai berkata...

salam azian,

kak sekali sekala gi juga makan di restoran ini dgn famili. Sedap juga masakannya, not badlah!