Selasa, 1 November 2011

Apam Dot Dot Dot



dah lama buat apam ni taw...tp baru sekarang nak tepek kat sini...
tak cantik laaa kita punya dot dot tu...

tapi apam ni mmg sedap!!!




buat dgn muaz...tau2 je laa...mcm2 hallll!!!
muiz masa ni kat umah pengasuh lagik
(kantoiii ngulo!!! kat umah...heheheh)
muaz cakap buat nama dia kat apam tu...
gasakkkk, ikutkan aje le...





dalamnya aku letak coki-coki
selamat mencuba ye

resipi boleh tgok kat sini


13 ulasan:

kakchik@ella berkata...

pestaim dgr org letak coki coki. Besanya diaowg letak stroberi, bluberi. Hmmm .. choc lovers shld try dis.

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

erm..mmg sedap.nnt leh ubah letak nutella.

akak tak suka sbb manis.budak2 tu suka lah.

munna berkata...

cantiklah tu Yan..... lepas ni kak munna nak cuba buat yg ala strawberry pula

KuNanGKuNanG berkata...

cantiknye...nape sy wat apam,apmnye xringan ye?

h4ni3 berkata...

satu hari nanti, saya mesti cuba!
ahahaha (entah2 masa tu apam ni da abes dah glamour dia)

So Shy Lady berkata...

rsepi akak dh ada...buatnya tak ...adoi malas tul

Dinas Aldi berkata...

Amboi, apam dot dot dot tuh, kihkihkih! Sungguh cantik rupanya, mesti sodap!

Citarasa Rinduan berkata...

pitam............ cun dan gebu nya yan

Lina berkata...

eiii comeinya...ari tu 1st time sy buat kaler x brapa menarik...nanti nak cuba lg

azian berkata...

kakchik...
saje je letak coki2 ni sbb muaz suka...hehehhe

kak lydia...
kak, ni tak manis sgt kak...heheh

kak munna...
stoberi????mesti cute ek...cantik ke kak???heheheh

azian berkata...

doc h4ni3...
cuba jgn tak cuba...sy pun dah peram resipi ni lama giller...heheheh

SSL...
heheheh....buat buat buat dan buat!!!

teacher....
gebus betus taws...heheheh

azian berkata...

kak ayu...
dah bangun dr pitam lom????ekekekekek


lina....
kecik2 ni...nnt nak buat besar2 senang mkn..makan satu dah cukup...hehehe

ikatankasihku berkata...

oh apam, nape lah comel sangat, cantik sungguh !!