Selasa, 1 November 2011

Mee hoon goreng dan pasangan



u all sarapan apa pagi tadi?
mak jemah buat mee hoon aje (eh, mak jemah ni sape plakkkk....???) heheheh
dah terikut kawan2 aku plak panggei diri memasing mak jemah
sorry ye mak jemah...ni bukan mak jemah yg masih hidup @ yg dah kembali ke rahmatullah

ok2...
azian laa yg masak
tapi kl masak mee hoon ni mesti sedap mkn dgn ayam goreng ala2 KFC gituuu
(ya hampunnnn, kolesterolllll)
alah, sesekali mkn koleterol tak apa...jgn selalu kan...
(nak sedapkan hati aku eh, silappp, nak sedapkan diri aku yg mmg dah byk kolesterollll!!!)




ayam goreng ini di salut dgn tepung bestari
sedap taw...



close up mee hoon yg biasa2 aje....
letak telo, kobis dan karot
udang dgn sotong dah habis, masak malam td....
nnt kite tepek gambo ek...
heheheh

hari ni kan, rasa mcm tak betul sikit tp ketidak betulan aku ni terubat sbb baca komen2 utk entry KAWAN
heheheheh

tq ye kawan2...

14 ulasan:

ikatankasihku berkata...

ala mak jemah ni, pagi2 buat perut ai lapar tau...

n3 kwn tu n3 paling brutal mak jemah..ha3

Lina berkata...

hehe mak jemah...dah jd glemer lak nama tu...buat lapo jer pagi2 ni...

SYANI berkata...

Comel nama Mak Jemah...

bujal X berkata...

rajin mak jemah buat sarapan gitu~keh keh~

kakcik berkata...

Rasa macam dah takde ilham nak masak. Ingat balik petang nanti, goreng mihun sajalah. :)

meriahceria berkata...

sama la aku yan...aku ni berguni kolesterol...ni tgh diet makan konon...tgk la bape lama aku bertahan ni..ni pun da pusing2 kepala aku...kurang gula la ni gamak nye..diet sgt kan

azian berkata...

ikatankasihku....
akak, lapar ke...alahaiiii...g mkn dulu...sy buat mee hoon biasa2 aje pun boleh lapar nihhh...addehhh...

lina...
mesti tak sarapan lagikk nihh...hehehhe

syani...
nama syani mungkin lagik comel...heheh...mak jemah ni takde kecomelannya...

azian berkata...

bujal...
mak jemah mmg le kene wat sarapan....kl tak nak mkn apa nak oii...heheheh

kakcik...
a'ah kak, kl ptg2 mkn mee hoon pun ok jugak...peh tu tak yah mkn nasik dah...hehehe

meriahceria...
julie,perghhh...berguni tuhh kolesterol...hahahhaha...ok, kita diet ek...tgok sampai lama mana boleh tahan...ekekekek

Dalila Hamid berkata...

sedapnya makan2.. :)

Aku Ibu Muda berkata...

masuk2 sini je rasa lapar balik...huhuuuu

azian berkata...

dalila...
salam kenal...alah, mee hoon aje pun...hehehe


wani...
lapar ke??/addehhh....heheheh

azi berkata...

Azian..memang rajin Yan ni...dah masak bihun....goreng ayam lagi...seronok ye sapa jadi jiran yan...:)

azian berkata...

alah kak azi....
sy biasa aje laa kak...heheheh....akak pun mesti rajin jugak...

munna berkata...

ooo mak jemah.... en abg munna makan meehoon hari2 pun takpe....tapi kak munna kurang sikit ...