Rabu, 2 November 2011

WW-Nyerrrotttt....



kabeh podoh nyerot bocah2 iki

(sama2 hisap botol budak2 ni semua)

8 ulasan:

gadisBunga berkata...

ala dik..bosan la minum susu kosong je. meh akak GB tambah nescafe bagi sedap. hahaha!!!

munna berkata...

MUIZ DAH TAK BREASTFEEDING KE YAN?

h4ni3 berkata...

sebbaik bocah2 iki tak mintak teh tarik.. ekeke

KuNanGKuNanG berkata...

shati sejiwa btl, sama2 menghisap..hehehe

Zie berkata...

peace!!..

akak, zie rase mcm nmpk akak je kat brp smlm..nk tegur risau salah org..malu kat brp org tgh ramai kang..heheh

Lina berkata...

sedapnye isap botol hehe

azian berkata...

GB...
addehhhh...nnt kl GB dah ade anak, GB letak ek...hehehehe....

kak munna...
dah lama dah dia benti kak....tak nak dah...huhuhu

doc h4ni3...
lerrr wong jowo rupane....hehehhe

kunang2...
mmg kl sorang nak susu, sorang lagik pun kene bg gak...kang ade kang aksi tarik2 botol...hehehhe

zie...
awat tak tegurrr?????hehehheeh...akak lagikk laa tak pasan...hehehe

lina...
heheheh...kl dah mcm kita ni isap botol mcmne laa ngupenya ek...heheheh

ikatankasihku berkata...

emmmm, anak akak yg nombor 1 tu pun hisap susu coklat dlm botol lagi.. :)