Jumaat, 4 November 2011

Puff



petang2 ni kan kl makan puff panas2 sedap taw...peh tu minum teh O
heheheheh

saje je kan mak jemah nak kasik korang lapo2 gitu...



sy buat sikit aje, sbb inti tak cukup...
mcmne tak cukup, sekali letak hah amik kooo....

sampai susah puff tu nak bernafas...heheheh
letak byk2 laa baru best kan...
lupa nak amik gambo intinya
intinya tu sy letak crabstick, telo, carrot dan kobis
inti dia ni kan sebenarnya ikut suka hati jek nak letak apa2 pun, nak letak mcm buat karipap pun boleh....
alah, kita yg buat dia, bukan dia yg buat kita....heheheheh

jom makan....

next week sy kene pantau student praktikal sampai lee besut
ade ke sape2 yg dekat2 situ....???
heheheh


14 ulasan:

Sharifah Nadzarah berkata...

yan kita tak penah wat puff...nak beli kulitnya tu kat mane ekk..& camne ropanya...

ikatankasihku berkata...

mak jemah, nasib i pun beli pau tadi tau..kalau tak, meleleh air liur i tengok u punyer puff...awwww

pss : kita tak dpt lagi kiriman dr mak jemah..huhuhu

Yan berkata...

wah!!! mengepaf pulak u ye..

sikitttt..

Dinas Aldi berkata...

Wehhh mana boleh dok letak gambaq makanan hari2 nih! Nak ciket!

Citarasa Rinduan berkata...

lapooooooooooooo

wachak berkata...

x menahannnn. lapar time pepagi ni ... he33

bersama kak Es berkata...

mak aihhhhh..gumuks nya puff!!!
makan satu mesti kenyang banget nih :)

KuNanGKuNanG berkata...

sedapnye lahai..ptg2 camni yengok gambar pun dah rase lapa..huhu

sy tag kak azian ye.

http://kunangkunang3017.blogspot.com/2011/11/kene-tag-dan-kene-mengetag.html

محمد رازيق berkata...

wah sedapnya kak. pos sini boleh? salam kenal kak. ade masa lawat blog sy :) raziq

Zie berkata...

zie jauhhhhh dr besut..hehehe..dah takde cuti dah..:(

PUTUBAMBU berkata...

azian,
makan sendirik mmg le boleh bubuh inti byk2.. cuba kalau meniaga....

sesetengah org tu..ciput jek intinya.. kulit jek lebih..

tapikan..tapikan..ko punya puff mmg temtping le..
meleleh air liur tgk tau..! kehkeh

munna berkata...

cantiknya puff dia....

lamanya menyepikan diri ....

PCL berkata...

salam singgah, nampak enak makanan yg tersedia tuh...slmt menjalankan tugas semoga ceria selalau.

Lina berkata...

ohhh patutlah dah seminggu x update, pegi besut rupanya...emm puff ni utk puff tu ada dah siap ker atau kena buat cam roti tu